فرماندار خاتم:

حوزه بهداشت و درمان و اشتغال خاتم نیازمند توجه جدی است

فرماندار شهرستان خاتم با بیان اینکه برای توسعه این شهرستان ۲۱ برنامه در حوزه اقتصاد شناسایی شده است، بر توجه ویژه به ارتقای حوزه بهداشت و درمان و ایجاد اشتغال در خاتم تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزفرجام فاضلی،  در کارگروه توسعه شهرستان خاتم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، محور برنامه‌های این شهرستان را در راستای شعار سال و توسعه متوازن شهرستان عنوان کرد.

 
فرماندار شهرستان خاتم ادامه داد: نگاه مدیریت ارشد استان یزد در دولت تدبیر و امید توجه به شهرستان‌های کمتر برخوردار و مناطق دور از مرکز استان بوده و خوشبختانه اقدامات خوبی برای تأمین زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر در این مناطق محروم انجام شده است.
 
وی افزود: در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان خاتم برخوردار از ۵۸۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و بیشترین حجم اعتبارات شهرستان معادل یک سوم به این حوزه اختصاص یافته است.
 
فاضلی یکی از مشکلات اصلی شهرستان خاتم را عدم امکان ایجاد اشتغال به ویژه برای نیروهای بومی عنوان و خاطرنشان کرد: ۲۱ برنامه برای رونق تولید و توسعه و آبادانی خاتم به ویژه در حوزه اقتصاد شناسایی و احصاء شده است.
 
فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان، خواستار بهبود وضعیت خاتم در این حوزه، اتمام ۱۰۰ درصدی کلینیک ویژه تخصصی خاتم و پیگیری ارتقای مرکز درمانی چاهک شد.
 
فاضلی خاطرنشان کرد: با به نتیجه رسیدن سه پروژه مهم ایجاد اشتغال شهرستان در حوزه‌های پتروشیمی، فولاد و کاشی بسیاری از دغدغه‌های ما برای ایجاد اشتغال رفع خواهد شد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..