ویژه نامه شهید فیض اردکانی تهیه می‌شود‌

رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ویژه نامه شهید فیض اردکانی تهیه می‌شود گفت: برای تهیه مستند و ویژه نامه شهید فیض ۵۰ نفر از نزدیکان این شهید شناسایی شدند.

به گزارش یزدی نیوزسردار حسن رستگار پناه در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه مراسمی در تهران برای تجلیل از خانواده شهید فیض اردکانی برگزار می‌کنیم اظهار داشت: ما هر سال در روز ۱۵ ماه مبارک رمضان برنامه افطاری با حضور کلیه خانواده شهدا و ایثارگران کردستانات برگزار می‌کنیم که جمعیتی قریب به ۳ هزار نفر می‌شوند و تصمیم بر این شد که این مراسم در سال جاری با محوریت قرار دادن شهید فیض اردکانی باشد.

 
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مراسم امسال را با محوریت شهید فیض اردکانی و تجلیل از مقام بزرگ این شهید و خانواده آن عزیز برگزار خواهیم کرد افزود: همچنین در اردکان نیز در روز ۲۱ ماه مبارک رمضان از این شهید عزیز تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
 
وی خاطرنشان کرد: در یکی از مساجد شهرستان اردکان با حضور اقوام و نزدیکان شهید فیض اردکانی، مراسم افطاری برگزار می‌شود و از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل به عمل می‌آید.
 
رستگار پناه تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم با همکاری دستگاه‌های مربوطه در استان یزد به بهترین شکل در قبال شهید فیض انجام وظیفه کرده باشیم.
 
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه به دنبال تدوین یک ویژه نامه برای شهید فیض اردکانی هستیم گفت: در این ویژه نامه می‌توانیم از گفته‌های دوستان، آشنایان و هم‌رزمان شهید فیض اردکانی استفاده کنیم.
 
وی اظهار داشت: از دیگر کارهایی که می‌توانیم انجام دهیم، تهیه کلیپ ۵ دقیقه‌ای از شهید فیض اردکانی و پخش آن در صدا و سیمای مرکز است.
 
رستگار پناه به شناسایی نزدیک به ۵۰ نفر از نزدیکان شهید فیض گفت: این افراد شناسایی و در حال گرفتن مصاحبه از این افراد هستند که بتوانند اطلاعات کاملی را به دست آورند و یک ویژه نامه یا مستند بسیار خوبی را تولید و تهیه کنیم.
 
رئیس تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به فضاسازی شهری با محوریت شهید فیض اردکانی اشاره کرد و افزود: فضا سازی فرهنگی و روانی در شهرهای یزد و اردکان به صورت جدی دنبال شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در مجموع طبق برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفته، سه ویژه برنامه با محوریت شهید فیض اردکانی در تهران، کردستان، یزد و اردکان برگزار می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..