ساماندهی مرکز خدمات سرمایه گذاری در یزد

مرکز خدمات سرمایه گذاری در یزد با هدف تسهیل در صدور مجوز های سرمایه گذاری آغاز بکار کرده است

به گزارش یزدی نیوز، مدیر اجرایی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان  گفت: مرکز خدمات سرمایه گذاری در سال ۹۵ با هدف تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه گذاری، تدوین نقشه راه جذب سرمایه گذاری و همکاری با دستگاههای اجرایی برای رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران آغاز بکار کرد.

دهقان افزود : با راه اندازی این مرکز تلاش شده است تا موضوع جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان با ساماندهی منسجم تری پیگیری شود.
مدیر اجرایی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گفت: سرمایه گذاران با مراجعه به مرکز و طی جلسات حضوری با کارشناسان این مرکز با مزایا و تسهیلات و همچنین مراحل مربوط به اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی آشنا می شوند.
دهقان با اشاره به اینکه  در سال ۹۷ درمجموع ۶۵فرصت سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت، معدن و میراث فرهنگی در این مرکز تدوین شده است افزود: سرمایه گذاران علاقه مند به سرمایه گذاری می توانند به مرکز خدمات سرمایه گذاری  مراجعه کنند.
وی اظهار داشت :بیش از ۲۰ دستگاه استان یزد در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان نماینده تام الاختیار دارند.
مدیر کل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان هم  با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری در  استان از مراکزی است که  با هدف تسهیل در حوزه سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران اغاز بکار کرد افزود: با راه اندازی این مرکز ظرفیت های استان در حوزه های صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری ، بهداشت و درمان شناسایی و به سرمایه گذاران معرفی می شود.
نمازی گفت:در سال ۹۷ موفق به دریافت مجوز سرمایه گذاری خارجی به مبلغ بیش از ۷۴۲ میلیون یورو  در بخش های شهرک مبلمان، گردشگری، دهکده سلامت ، شهرک نساجی و پوشاک و انرژِی های خورشیدی شدیم .
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..