رسیدگی به ۳۷ درخواست صنایع یزد در ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی

معاون برنامه‌ریزی و دبیر ستاد استانی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد گفت: پارسال به 37 درخواست و مکاتبه واحدهای صنعتی در ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان یزد رسیدگی و تصمیمات مقتضی در حمایت از این بنگاه های اقتصادی اتخاذ شد.

به گزارش یزدی نیوز«سید رضا سجودی» در این رابطه اظهار کرد: از مجموع ۳۷ درخواست یا مکاتبه واصله به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد، ۲۳ مورد با پیگیری صورت پذیرفته از سوی دبیرخانه و مابقی با برگزاری شش جلسه و تصویب ۱۶ مصوبه در جلسات ستاد، مورد بررسی قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات واحدهای صنعتی اقدامات موثر انجام شده است. 

 
وی افزود: حسب پیگیری‌های به عمل آمده، تمامی مصوبات مذکور به موقع اجرا گذاشته شده و تا حصول نتیجه پیگیری شده‌اند. 
 
این مقام قضایی تصریح کرد: همراهی و همکاری کلیه اعضای ستاد و سایر دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، هم سویی با دیگر مراجع مرتبط مانند ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد در انجام مأموریت‌های محوله بسیار ستودنی و از جمله عوامل اصلی توفیقات حاصله بوده است. 
 
معاون برنامه‌ریزی دادگستری استان در خصوص برخی موانع و مشکلات تولید در استان، گفت: عمده مشکلات مبتلی به واحدهای صنعتی استان مربوط به تعویق پرداخت اصل و فروعات مأخوذه از بانک‌ها، نیاز به واگذاری اراضی و تشکیل پرونده‌ها در مراجع قضایی، سازمان امور مالیاتی و اجرای ثبت اسناد لازم‌الاجرا بوده که در راستای مساعدت جهت احیاء یا جلوگیری از تعطیلی یا افزایش توان تولید یا رقابت آنها، تصمیمات مقتضی اتخاذ شده است. 
 
سجودی ابراز کرد: با توجه به این که مقام معظم رهبری سال جدید را تحت عنوان «سال رونق تولید » نامگذاری کرده اند، در سال جدید تأکید اصلی و نقشه راه ستاد معطوف به تحقق این مهم خواهد بود.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..