آماده باش ۵۳ پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس یزد در نیمه شعبان

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد، با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها بویژه مردم در نیمه شعبان، گفت: 53 پایگاه شهری و جاده‌ای در جشن های نیمه شعبان در آماده باش کامل هستند .

به گزارش یزدی نیوزدکتر«احمد دهقان» ، با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و حضور بسیاری از گردشگران و میهمانان خارجی و داخلی در این استان، اظهار کرد: تمام نیروهای سازمان  اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد در اعیاد شعبانیه آماده باش کامل هستند.

 
وی با بیان این‌که برق گرفتگی و سقوط یکی از آسیب پذیری‌های عمده این اعیاد به شمار می‌رود، افزود: رعایت نکات ایمنی در بخش‌های مختلف به ویژه در هنگام چراغانی و نصب داربست‌ها از سوی جوانان برای برگزاری این جشن ضروری است .
 
رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی یزد، تعداد پایگاه‌های آماده باش شهری و جاده‌ای استان را ۵۳ پایگاه عنوان کرد و گفت: ۱۱ پایگاه در سطح شهرستان یزد برای ارائه خدمات در جشن نیمه شعبان آماده هستند.
 
این مسئول در پایان با اشاره به لزوم همکاری همه دستگاه‌ها بویژه مردم در نیمه شعبان، تأکید کرد: در این شب به دلیل ترافیک سنگین در سطح شهر و سخت شدن حرکت آمبولانس ها، از مردم درخواست داریم در صورت نیاز راه را برای همکاران اورژانس باز کنند .
 
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..