با انعقاد تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و بیمه سلامت؛

۱۰ هزار بیمه‌شده کمیته امداد یزد زیرپوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند

مدیرکل بیمه سلامت یزد با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بیمه سلامت و کمیته امداد دگفت: در استان یزد ۱۰ هزار نفر از بیمه‌شدگان کمیته امداد زیر پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند.

به گزارش یزدی نیوزمحمد دریجانی با اشاره به اینکه به تازگی تفاهم‌نامه‌ای میان بیمه سلامت و کمیته امداد در سطح ملی منعقد شده است، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه بیمه‌شدگان کمیته امداد در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت را در بر می‌گیرد.

 
وی با اشاره به اینکه بیمه درمان این بیمه‌شدگان به بیمه سلامت انتقال می‌یابد، افزود: مجموع افراد واجد شرایط این طرح در کشور یک میلیون نفر هستند که این آمار در استان یزد به ۱۰ هزار نفر می‌رسد.
 
دریجانی این اقدام را یکی از گام‌های مهم در راستای تجمیع بیمه‌ها دانست و عنوان کرد: در حال حاضر جمعیت بیمه‌شدگان بیمه سلامت در استان یزد ۳۵۴ هزار نفر است که با اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، آمار افراد زیر پوشش به ۳۶۴ هزار نفر خواهد رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: بیمه بیمه‌شدگان قطع نمی‌شود و با تکمیل بانک اطلاعاتی، کار انتقال بیمه تا پایان اردیبهشت‌ماه به تدریج انجام خواهد شد.
 
مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با اشاره به گستردگی خدمات بیمه سلامت بیان کرد: در استان یزد افراد زیر پوشش ۳ میلیون و ۵۶۰ هزار بار مراجعه سرپایی و ۶۰ هزار بار مراجعه به منظور بستری داشته‌اند و ۹۱۴ مؤسسه نیز با این بیمه طرف قرارداد هستند که با این گستردگی خدمات، امکان ارائه خدمات بهتر به مددجویان کمیته امداد فراهم می‌شود.
 
وی افزود: علاوه بر افزایش خدمات دریافتی، نظام ارجاع و پزشک خانواده بیمه شدگان کمیته امداد مانند گذشته انجام خواهد شد.
 
دریجانی خاطرنشان کرد: میزان هزینه‌ها و فرانشیز خدمات نیز هیچ تفاوتی با قبل نخواهد داشت و هزینه ۳ هزار تومانی صدور دفترچه بیمه سلامت نیز توسط کمیته امداد پرداخت خواهد شد
 
منبع:خبرگزاری مهر
 
 
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..