استاندار یزد:

به تحقق شاخص های حکمرانی خوب در ارزیابی عملکرد مدیران استان، توجه خواهد شد

استاندار یزد در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان بر توجه به شاخص های حکمرانی خوب در ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان یزد،  با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و «سیدمسعود عظیمی» سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری یزد در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست با اشاره به لزوم مسوولیت پذیری مدیران عنوان کرد: لازم است تمام مدیران در هر جایگاه و مسئولیتی که قرار دارند  نسبت به برنامه های کلی و نقشه راه استان، احساس مسئولیت داشته و انجام وظیفه نمایند.
«محمدعلی طالبی» سپس به بهره گیری از شاخص های حکمرانی خوب برای ارزیابی موضوعات مختلف و عملکرد مدیران در ابعاد کمی و کیفی در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: ارزیابی فعالیت دستگاه های اجرایی در سال ۹۷ طبق معیارهای گذشته و با تاکید بر نقش آفرینی و کمک به تحقق شاخص های حکمرانی خوب در استان صورت می گیرد.
"طالبی" افزود: ضروریست در تدوین شاخص های ارزیابی مدیران در سال ۹۸ نیز ملاک و معیارهای هدفمند تر و مشخص مورد توجه قرار داده شود و مستندات و فرم های ارزیابی نیز متناسب با برنامه های در دست اجرای استان جهت دهی شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام معیارهای مورد نظر برای ارزیابی عملکرد مدیران در حوزه های مختلف از جمله شفافیت،مسئولیت پذیری و قانون گرایی، در ردیف مولفه های حکمرانی خوب قرار دارد و توجه به این موضوع ابعاد مختلفی از مدیریت اثرگذار را پوشش می دهد.
گفتنی است در این جلسه شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی مدیران و عملکرد دستگاه های اجرایی مورد هم اندیشی و تبادل نظر از سوی اعضای شورای راهبری توسعه مدیریت استان قرار گرفت و شاخص حکمرانی خوب به عنوان یکی از مولفه های مهم ارزیابی در دستور کار قرار داده شد. 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..