کنگره بین المللی طب تولید مثل در یزد

متدهای تشخیص ناباروی ، روشهای درمان ناباروری در زنان و مردان ،ژنتیک علوم تولید مثل ، روش های مختلف تحریک تخمک گذاری، از محورهای مهم این همایش اعلام شد .

به گزارش یزدی نیوزرئیس مرکز تحقیقاتی درمانی طب تولید مثل یزد  ، از برگزاری هشتمین کنگره بین المللی و سومین جشنواره ملی دانشجویی طب تولید مثل در یزد خبرداد.

افلاطونیان افزود: این کنگره از سی ام فروردین تا اول اردیبهشت در یزد برگزار می شود .
وی ادامه داد: در این کنگره شرکت کنندگان در زمینه آخرین دستاوردها و یافته های طب تولید مثل به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
 وی ، توانمندسازی و حمایت از طرحهای تحقیقاتی دانشجویان و پژوهشگران جوان در زمینه طب تولید مثل از اهداف برگزاری سومین جشنواره دانشجویی طب تولید مثل است.
مسئول برگزاری کنگره و رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی طب تولید مثل یزد افزود: در پنجمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولید مثل ، ۳۲۵ طرح و مقاله به این کنگره ارسال شده است.
وی اظهار داشت : ارائه سخنرانی از استادان و متخصصان داخلی و ۱۰ سخنران مدعو از کشورهای استرالیا ، چین ، مالزی، انگلستان و ایتالیا،عمان و اتیوپی  از برنامه های این کنگره است .
مسئول برگزاری کنگره و رئیس مرکز تحقیقاتی درمانی طب تولید مثل یزد گفت: متدهای تشخیص ناباروی، روشهای درمان ناباروری درزنان و مردان ،ژنتیک علوم تولید مثل ،سلولهای بنیادی در درمان ناباروری، روش های مختلف تحریک تخمک گذاری،آندرولوژی، بیوتکنولوژی، مهندسی بافت، سایکولوژی و پرستاری و مامایی در ارتباط با رشته طب تولید مثل از محورهای مهم این همایش است . 
افلاطونیان افزود:در پایان این کنگره علاوه بر معرفی برترین مقالات ،  16 نفر از برترین های این کنگره نیز معرفی و تجلیل خواهد شد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..