مشکل جدی و خاصی برای مسافران نوروزی در یزد وجود نداشت

فرماندار یزد با بیان اینکه مشکل جدی و خاصی برای مسافران نوروزی در یزد وجود نداشت، عملکرد مجموعه مدیریت شهری یزد در ایام نوروز را خوب ارزیابی کرد.

به گزارش یزدی نیوزسیدمحمد رستگاری در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار یزد با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری یزد برای ایام نوروز تلاش‌ها و زحمات بسیار زیادی کشیدند اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در شهرستان حاکم بود و با حجم گسترده حضور مسافران و شرایط ناپایدار جوی روبرو بودیم، همه دست به دست هم دادند تا شاهد مشکل جدی برای مسافران نباشیم.

 
وی به حضور دو تن از اعضای شورای شهر و نیروهای امدادی مجموعه مدیریت شهری یزد در مناطق سیل زده گفت: این حضور دلگرمی بسیار خوبی برای هموطنانمان که الان درگیر سیل شده‌اند است.
 
 فرماندار یزد به روند ارتباط فرمانداری و شوراهای شهر اشاره کرد و افزود: کلیت نظر فرمانداری و هیئت تطبیق این است که ما یاریگر شوراها باشیم و سعی کنیم که گره‌ای از کارها گشوده شود.
 
بیشتر بخوانید
 
رستگاری با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان دیدی مبنی بر اینکه مانعی جلوی کارها تراشیده شود در مجموعه نیست گفت: به هیچ عنوان اجازه چنین کاری را نداریم و به صورت کامل بر اساس دستورالعمل مشخص شده حرکت می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: به خوبی مطلع هستیم که شورای اسلامی شهر یزد برای اینکه یک مصوبه‌ای در ارتباط با مسائل شهر داشته باشد، ساعت‌ها در کمیسیون‌ها و صحن شورا باید بحث و بررسی کند تا بتواند موضوع را به تصویب برساند.
 
فرماندار یزد با تاکید بر اینکه به هیچ عنوان به دنبال ایستادن در برابر این زحمات نیستیم ادامه داد: سعی می‌کنیم سریع‌ترین راه قانونی برای کمک به شورا را انجام دهیم چرا که ما خودمان را در نهایت جدای از مجموعه مدیریت شهری نمی‌دانیم و موفق بودن هر بخش نشانگر موفقیت‌های دیگر بخش‌ها است.
 
رستگاری خاطرنشان کرد: به کارشناسان هم همین توصیه را داشتیم که سعی کنند بررسی کامل داشته باشند و طبق قانون با شوراهای شهر هماهنگی و همراهی کامل را داشته باشیم.
 
وی افزود: در صورتی هم که اعضای شوراها از روند فعالیت‌های ما گلایه‌ای داشته باشند قطعا این گلایه‌ها و انتقادهای آنها را می‌شنویم و در صورتی که درست باشد حتما نسبت به رفع مشکلات موجود تلاش و در صورتی هم که درست نباشد، توضیحات کامل در ارتباط با آن ارائه می‌کنیم.
 
فرماندار یزد تصریح کرد: این آمادگی هم وجود دارد که کارشناسان ما در مواردی که نیاز است در کمیسیون‌های شوراها حضور یابند و توضیحات لازم در ارتباط با مصوبات را مطرح کرده تا اگر ایرادی هست پیش از مصوبه مشخص و رفع شود تا مشکلی در روند کار نباشد.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..