در دیدار با امام جمعه یزد مطرح شد؛

ممانعت سپاه از تحقق اهداف استعماری سبب هتاکی آمریکا شده است

ـ مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: سپاه مانع تحقق اهداف آمریکا در منطقه است و همین امر سبب هتاکی آمریکا علیه این نهاد مقدس است.

به گزارش یزدی نیوز سردار محمدمهدی فرهنگ‌دوست در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به مناسبت روز پاسدار با اشاره به اظهارات اخیر آمریکا علیه سپاه اظهار داشت: سپاه از زمان تأسیس تاکنون در همه عرصه‌ها خوش درخشیده و خدمات ارزنده‌ای به نظام و جهان اسلام ارائه داده است.

 
وی با اشاره به دشمنی‌هایی که توسط آمریکا از ابتدا با سپاه آغاز شد، افزود: آمریکا اهدافی را در منطقه دنبال می‌کند که سپاه مانع تحقق این اهداف شده از این‌رو آنها از سپاه عصبانی هستند.
 
فرهنگ‌دوست از سپاه به عنوان یک نهاد تأثیرگذار یاد کرد و بیان داشت: فعالیت سپاه پاسداران امروز تنها منحصر به یک مرز جغرافیایی خاص نیست بلکه فراتر از مرزها عمل می‌کند و اثرگذاری بالایی را نیز در امنیت منطقه داشته است.
 
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد عنوان کرد: حضور داعش در منطقه و مقابله سپاه با آن در کشورهای سوریه و عراق نشان داد که سپاه در برابر تروریسم توان ایستادگی دارد و امروز شاهدیم که کشور سوریه از لوث وجود داعشی‌ها پاک شده است.
 
فرهنگ‌دوست با اشاره به حمایت آمریکا از جنایات داعش و صهیونیست‌ها و سکوت او در برابر جنایاتی که علیه غیرنظامیان و حتی نظامیان انجام می‌شود، افزود: آمریکا با چنین سابقه‌ای، سپاه را تروریست می‌داند.
 
وی تاکید کرد: سپاه در برابر تروریست‌ها و حامیان آنها ایستاده و اجازه نمی‌دهد آنها به هیچ‌یک از اهداف خود برسند.
 
فرهنگ‌دوست خاطرنشان کرد: به اندازه تمام افرادی که از سال ۵۹ تا ۶۱ عضو این نهاد شدند، به همان اندازه هم از سپاه به شهادت رسیدند و این نشان دهنده آن است که سپاه نهادی است که از خون شهدا پایه‌گذاری شده و انشاالله خداوند توفیق دهد که ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
 
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: این جسارت‌ها خود زمینه‌ای خواهد بود برای اینکه سپاه بلایی بر آمریکا بیاورد که دیگر جرأت ظلم و آزار به هیچ کشور مسلمانی را نداشته باشد.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..