رئیس حوزه هنری یزد:

۶ عنوان کتاب در هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد رونمایی می‌شود

رئیس حوزه هنری استان یزد از رونمایی شش عنوان کتاب منتشر شده از سوی حوزه هنری یزد در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمدصادق کوچک‌زاده  در دیدار هنرمندان یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: همکاری و همراهی حوزه هنری و بسیج هنرمندان از ارزش بالایی برخوردار است و نتیجه این همکاری اقدامات بسیار ارزشمندی است.

 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کتاب سالار تکریت اثر حوزه هنری یزد امسال به رهبر انقلاب تقدیم می‌شود، افزود: هر سال تعدادی از هنرمندان و رزمندگان دفاع مقدس در محفل خاطره گویی که در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، حضور دارند و امیدواریم بتوانیم این کتاب را به معظم له تقدیم کنیم.
 
کوچک زاده همچنین با اشاره به رونمایی از شش کتاب در هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد اظهار داشت: این کتاب‌ها شامل مجموعه شعر شاعر درباری از احمدرضا غدیریان، پاییز تبسم از طباطبایی ندوشن، توپ طلایی اثر فاطمه غلامی، آشیانه آسمان از زرافشان، قندچین شامل مجموعه اشعار طنز جلسات ماهانه حوزه هنری یزد و مجموعه شعر «تا صبح بسوزد» است.
 
رئیس حوزه هنری یزد همچنین یادآور شد: مجموعه دو جلدی کتاب دهم فروردین با موضوع جایگاه یزد در انقلاب اسلامی ایران نیز به چاپ رسیده و که در هفته هنر انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.
 
کوچک زاده خاطرنشان کرد: این کتاب دو جلدی حاصل ۱۱ کار پژوهشی و تحلیل در ارتباط با تاریخ انقلاب اسلامی در یزد است.
 
رئیس حوزه هنری استان یزد ادامه داد: کتاب خاطرات آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد را نیز در دست اقدام داریم و امروز ماکت این کتاب رونمایی می‌شود و اصل کتاب نیز به زودی به چاپ می‌رسد.
 
کوچک زاده به تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی همچنین مأموریت‌های حوزه هنری پرداخت و افزود: اصلی‌ترین فعالیت ما، تربیت هنرمندان طراز انقلاب اسلامی است که در این مسیر برنامه‌ریزی‌های بسیاری انجام شده که امیدواریم با اجرای موفق آنها بتوانیم رسالت خود را به طور کامل انجام دهیم.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..