تولید ۴۴۸هزار تن محصول در شرکت فولاد آلیازی یزد

پیش بینی می‌شود محصولات این شرکت امسال به بیش از ۵۰هزار تن افزایش یابد.

به گزارش یزدی نیوز مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران میزان تولیدات این شرکت در سال گذشته در مقایسه با سال۹۶ بیش از ۲۴هزار تن افزایش داشته است.

چایچی همچنین به صادرات انواع محصولات این شرکت در سال۹۷ اشاره کرد و گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران سال گذشته توانست ۴۰هزارتن انواع محصولات خود را به ارزش  25میلیون دلار به ۱۴کشور جهان از جمله کشورهای صاحب نام در تولید فولاد نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا، رانسه و ترکیه صادر کند.
وی با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب به برنامه ریزی و تلاش این سرکت برای افزایش تولید محصولات به ۵۰۰هزار تن و افزایش ۲۰درصدی صادرات خبر داد و گفت: پیش بینی شده است امسال میزان صادرات به بیش از ۵۰هزار تن افزایش یابد.
چایچی همچنین به ثبت رکوردهای مختلف این شرکت در زمینه تولید و فروش اشاره کرد و گفت: تولید بیش از ۴۶هزار تن مذاب در ماه و ۵۱ذوب در روز، فروش ۴۳هزار تن محصول ماهانه و تولید ۲۳۰۰تن محصول روزانه و فروش ۳۵۰۰تن محصول روزانه از مهمترین رکوردهای این شرکت در سال گذشته است.
غدیری مدیر ارشد تولید شرکت فولاد آلیاژی نیز از تولید فولادهای ضدزنگ کروم نیکل برای اولین بار به روش قراضه ضدزنگ خبر داد و گفت: همچنین تولید انواع تسمه ها و میلگردها در مقاطع مختلف با استاندارهای مختلف دنیا مطابق به تقاضای مشتریان به منظور مقابله با تحریم ها را از جمله افتخارات این شرکت برشمرد.
مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران همچنین به موفقیت کسب لوح تقئیر و تندیس صنعت سبز توسط این شرکت به پاس فعالیتهای این شرکت در زمینه حفظ محیط زیست پرداخت و گفت به منظور ارتقا بهروری و صرفه جویی در مصرف انرژی این شرکت امسال طرح ارتقا فرهنگ بهروری انرژی را در بین شرکت های صنعتی آغاز کرده است .
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 

بخش نظردهی بسته شده است..