معاون استاندار یزد خبر داد؛

اعزام دو تیم امدادی به مناطق سیل زده غرب کشور

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از اعزام تاکنون دو تیم کمک رسان و امدادی استان به استان سیل زده لرستان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز«محسن صادقیان» با اشاره به اقدامات استانداری برای کمک به سیل زندگان کشور، اظهار کرد: بعد از اعزام اولین اکیپ اتفاقات استان شامل پنج اکیپ با تجهیزات پمپ و کف کش شهرداریها و شرکت آبفای استان، دومین اکیپ امدادی نیز به استان سل زده لرستان اعزام شد.

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان این که دومین اکیپ امدادی با تلاش اداره کل مدیریت بحران، شهرداری‌های استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان عمران شهرداری و سازمان همیاری شهرداریهای استان به مناطق سیل زده اعزام شده اند افزود: با هماهنگی های صورت گرفته پنج دستگاه کمپرسی، دو دستگاه لودر، دو دستگاه کمرشکن، یک اکیپ امدادی اتفاقات شهرداری با پمپ و کف کش و سه دستگاه خاور اتاق دار برای حمل ۲۰۰ تخته چادر و پتو به استان سیل زده لرستان اعزام شدند.
 
اعزام تیم‌های امدادی و مواد غذایی به مناطق حادثه دیده سیل لرستان
 
«هادی هادی نسب» مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد هم با بیان این‌که تمامی دستگاه‌های اجرایی استان آمادگی اعزام تجهیزات و نیرو را دارند گفت: با هماهنگی بعمل آمده در روز سه شنبه ۱۳ فروردین تعداد ۱۳ خودرو امدادی، سنگین و خودرو عملیاتی همراه با تجهیزات امدادی به استان لرستان اعزام شدند.
 
وی تصریح کرد: مواد غذایی از جمله تن ماهی، نان خشک، پتو، چادر و تجهیزات مورد نیازی همچون پیکور، چندین مدل موتور برق با قدرت‌های متفاوت، تعدادی پمپ کف کش و پمپ خود کششی سیار و بیل همراه با زنجیر چرخ و دیگر تمهیدات ایمنی به استان لرستان اعزام شدند.
 
این مسئول ادامه داد: پیمانکاران استان نیز آمادگی خود را جهت کمک و یاری آسیب دیدگان با اعزام نیروی زبده، ماشین آلات سنگین و سایر امکانات لازم اعلام نموده اند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اداره کل مدیریت بحران استان به صورت شبانه روز در حال انجام هماهنگی لازم برای ارائه مناسب ترین خدمات به حادثه دیدگان می باشد.
 
 
منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..