۱۳ فروردین سامانه بارشی همراه با گرد و خاک در استان یزد پیش بینی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه میانگین بارش استان یزد با ۷۵ میلیمتر به شرایط نورمال رسیده است گفت: ۱۳ فروردین سامانه بارشی همراه با گرد و خاک در استان یزد پیش بینی می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزرضا برهانی  با اشاره به اینکه طوفان عصر روز پنج شنبه ۸ فروردین ماه با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت به شهرستان تفت رسید اظهار داشت: این طوفان سبب گرد و خاک شدید در این مناطق شد که شعاع دید به کمتر از ۲۰۰ متر رسید.

 
مدیرکل هواشناسی استان یزد با بیان اینکه عصر پنج شنبه در برخی از نقاط استان بارندگی داشتیم افزود: نصرآباد با ۱.۴ میلیمتر، شهرستان تفت ۳.۰ میلیمتر و در منطقه سفلی نیز ۲ سانتیمتر بارش برف گزارش شده است.
 
وی زمان خروج سامانه بارشی را از استان یزد صبح جمعه اعلام کرد و گفت: پس از خروج این سامانه بارشی، شاهد شرایط پایدار تا روز یکشنبه در استان یزد خواهیم بود.
 
برهانی با بیان اینکه از روز یک شنبه هفته آینده سامانه بارشی جدید وارد استان یزد می‌شود اضافه کرد: از تاریخ ۱۱ فروردین تا روز ۱۳ فروردین ماه سامانه بارشی همراه با گرد و خاک در استان یزد پیش بینی می‌شود.
 
مدیرکل هواشناسی استان یزد با اشاره به اینکه میانگین بارش استان قبل از بارش‌های روز پنج شنبه به شرایط نورمال رسیده است تصریح کرد: میانگین بارش استان یزد از ابتدای سال زراعی تا به امروز ۷۵ میلیمتر بوده است که یک شرایط نورمال است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..