راه اندازی پویش مردمی کمک به گلستان در یزد

پویش رفیق گلستان باشیم در خصوص جمع‌ آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان در یزدراه اندازی شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد ایستگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان گلستان در یزد را اندازی شد.

مهدی نشاسته گر افزود : تمامی هم‌وطنان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۹۹*۸۸۷۷* یا از طریق واریز کمک‌های خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ و شماره‌حساب ۳۳۳۳ بانک ملی در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند.
وی از آمادگی دفاتر و مراکز کمیته امداد در سراسر استان برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و گفت : علاوه بر این، ایستگاه‌هایی در سطح شهر برای دریافت کمک‌های مردمی بر پا شده است .
نشاسته گرگفت : این ایستگاه‌ها در میدان‌های همافر، باهنر، ابوذر، آزادی، شهید بهشتی، اطلسی، امیر چخماق و همچنین روبروی صداوسیما و امامزاده سید جعفر محمد (ع) آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و در روزهای آتی نیز با بهره‌گیری از توان مجموعه‌های مردمی و فرهنگی استان تعداد آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.
نشاسته‌گر بابیان اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته اصلی‌ترین نیاز مردم مناطق سیل‌زده، وسایل گرمایشی مثل بخاری‌برقی و پتو نو و تمیز، مواد غذایی نظیر کنسرو و خشکبار، آب‌معدنی و کمک‌های نقدی برای تهیه اقلام ضروری است گفت : خیرین برای کمک به هم‌وطنان سیل‌زده شمال کشور تنها به نهادهای رسمی و ذی‌ربط در این عرصه اعتماد کنند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..