یزد آماده پذیرش مسافران فارس

استاندار یزد در دیدار با معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور بر آمادگی استان یزد برای پذیرش و اسکان گردشگرانی که در مسیر بازگشت از شهر شیراز هستند تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزدر نشستی که با حضور ولی تیموری معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور و محمدعلی طالبی استاندار یزد تشکیل شد، رئیس ستاد خدمات سفر کشور ضمن ابزار تاسف از وقوع حادثه سیل در شهر شیراز، خواستار بسیج همه امکانات استان و خصوصاً شهرهای در مسیر فارس برای خدمت رسانی به گردشگران و مسافرانی که از این استان در حال بازگشت هستند شد.

 
بعد از این نشست، ستاد اجرایی خدمات سفر استان نشستی با حضور رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر کشور و جمعی از مسئولان استان تشکیل داد و در خصوص اسکان اضطراری مسافرانی که در مسیر بازگشت از شهر شیراز هستند، تصمیماتی اتخاذ شد.
 
"ولی تیموری از ستادهای اسکان این استان واقع در مسیر یزد – شیراز نیز بازدید کردید و در جریان روند اسکان اضطراری میهمانان استان فارس قرار گرفت.
 
وی بر ضرورت استمرار آمادگی استان یزد و افزایش ظرفیت اسکان اضطراری مسافران و گردشگرانی که در مسیر بازگشت از شهر شیراز هستند، تاکید کرد.
 
در پی برگزاری این نشست ها تعداد قابل توجهی از مسافران شیراز در شهرهای یزد، تفت و ابرکوه اسکان داده شدند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..