تاکنون ۴۰۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره علامه حلی ارسال شده است

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد از چاپ سالیانه یک اثر از طلاب استان در هر سال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۴۰۰ اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره علامه حلی یزد ارسال شده است.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام محمد فیاضی در جلسه شورای حوزه علمیه یزد به برخی از برنامه‌های پژوهشی حوزه علمیه استان یزد در سال گذشته اشاره و اظهار داشت: برگزاری دوره‌های شیوه نگارش، تشکیل کلاس‌های روش تحقیق و برگزاری کارگاه‌های پژوهشی که نتایج بسیار خوبی را در پی داشته است.

 
معاون پژوهش حوزه علمیه یزد به نتایج و آثار برگزاری دوره‌های مختلف برای طلاب در مباحث پژوهشی اشاره کرد و گفت: برگزاری این دوره‌ها در حوزه علمیه یزد برای طلاب سبب شد تا امسال حضور بسیار خوبی را در چهارمین جشنواره علامه حلی در یزد شاهد باشیم، به این صورت که امسال تاکنون ۴۰۰ اثر به ثبت رسیده است در حالی که در سال گذشته این آمار با ۳۰ درصد کاهش روبه‌رو بود.
 
   
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های علمی و نقد و نظر در مدارس علمیه در سطح استان یکی از کارهای اثربخش در مدارس علمیه استان بوده که سبب شکل گیری شیوه نقد در این مدارس شده است.
 
فیاضی با اشاره به تشکیل شورای پژوهش حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: این کارگروه با صدور احکام اعضای شورای پژوهش استان یزد تشکیل و جلسات مربوطه برگزار شد.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه یزد به حمایت‌های حوزه علمیه استان از طلاب در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: یکی از حمایت‌هایی که از اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان یزد صورت می‌گیرد، چاپ یک اثر از طلاب و اساتید در هر سال است که سبب تشویق هر چه بیشتر این افراد برای شرکت در مباحث پژوهشی شده است.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..