استاندار یزد در بازدید از پستهای نوروزی هلال احمر استان :

باید قدردان نیروهایی باشیم که خالصانه و مجدانه برای مردم و جامعه خدمت میکنند / استاندار یزد به کمپین بهرفت پیوست

استاندار یزد به همراه هیئت همراه در بازدید از پستهای نوروزی استان یزد ضمن دیدار با اعضا جوانان هلال احمر به کمپین بهرفت پیوست.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ دکتر محمد علی طالبی استاندار یزد به همراه عباس حیدری مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و احمد ترحمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد از پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی شهرستان یزد (ورودی از سمت کرمان) بازدید و به کمپین بهرفت پیوستند.

محمد علی طالبی استاندار یزد ضمن بازدید اظهار داشت : خوشبختانه در سال ۹۸ یک هم گرایی و تعامل خوبی بین دستگاه های خدمت رسان برای تمهید شرایط لازم برای مسافرین نوروزی وجود دارد که با وجود افزایش مسافر نوروزی در این چند روز به استان یزد مشکلات کمتری نسبت به سالهای گذشته با جدیت و همراهی و همکاری همه نیروها داشته ایم.

استاندار یزد گفت : از نیروهای داوطلب و جوان هلال احمر استان و نیروهای سازمان جوانان هلال احمر که بسیار خوب مسائل مختلف به حوزه ماموریت خود در استان را مدیریت میکنند و شرایط خوبی را برای مردم و مسافرین نوروزی فراهم میکنند تشکر می کنم.

طالبی در این بازدید با امضا و پیوستن به کمپین بهرفت از این حرکت هلال احمر در راستای کاهش تصادفات قدردانی و  در یادداشتی نوشت :  نوروز با خاطراتی خوش سپری خواهد شد اگر به آنچه باید توجه کنیم و نیز قدردان نیروهایی باشیم که خالصانه و مجدانه برای مردم و جامعه خدمت می کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..