احیای و ترویج ارزش‌های انسانی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: انقلاب اسلامی دچار خمودی و رکود نمی‌شود زیرا رمز ماندگار انقلاب اسلامی احیای ارزش‌های انسانی است.

به گزارش یزدی نیوز آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در نشست شورای اداری شهرستان یزد اظهار داشت: انقلاب اسلامی پس از نظام‌سازی دچار رکود و خمودی نشده است و نمی‌شود زیرا پایه حرکت انقلاب بر اساس فطرت الهی است و رمز ماندگاری آن احیای ارزش‌های انسانی است.

 
وی تصریح کرد: این در حالی است ‌که احزاب و مکتب‌های غیردینی دنیا بر پایه مادیات بنیان شده است و سست‌عنصر و نیازمند به تغییر و تجدید هستند زیرا زیربنای آنان مسائل مادی است و ماده و هر آنچه در دنیا قرار دارد ذاتاً فانی و فروپاش است.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: در مقابل، انقلاب اسلامی بر اساس فطرت انسانی استوار است و مفاهیم ارزشمندی مانند عدالت، استقلال، اخلاق، آزادی، برابری و ایمان، هیچ‌گاه در جامعه‌ای کهنه و فرسوده نمی‌شود و همه جوامع آن‌ها را قبول دارند.
 
وی تأکید کرد: ممکن است افرادی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار تزلزل و اشتباه شوند که قابل‌رفع است اما اصل انقلاب و ریشه آن تغییرپذیر نیست و بر اساس ارزش‌هایی پایه‌ریزی شده است که هیچ‌ یک کشورهای دنیا نمی‌توانند آن‌ها را تغییر دهند و اگر یکی از اصول انقلاب را تغییر دهیم به معنای آن است که یکی از ارزش‌های انسانیت را زیر پا گذاشته‌ایم و این برخلاف فطرت وجودی ما است.
 
ناصری افزود: اگر نظام سلطه و استکبار جهانی بر ما مسلط شود، عزت و استقلال ایران از بین می‌رود؛ کشوری مانند عربستان سعودی با وجود خوش‌خدمتی و نوکری برای آمریکا و غرب و حمایت مالی و بذل و بخشش نفت، همواره از سوی آن‌ها مورد تحقیر و اهانت قرار می‌گیرد و عزت و شوکت این کشور در رابطه با غرب از بین رفته است.
 
وی با بیان اینکه آل‌سعود آینه تمام نمای دوران سیاه پهلوی است اظهار داشت: انقلاب، با حفظ استقلال و کرامت مردم و اجرای عدالت و انسان‌مداری، همچنین حمایت از مظلوم و محروم توانست الگوی کاملی در سیاست ارائه دهد و کسانی که تحلیل‌های غلط و غرض ورزانه غرب مبنی بر جدایی دین از سیاست را تکرار می‌کنند، ماهیت انقلاب را نمی‌شناسند و اهل اندیشه و فکر نیستند.
 
امام‌ جمعه یزد بیان کرد: مبادی حکومت استبدادی، ظلم و ستم، به‌هم‌ریختگی حکومت و سلطنت‌طلبی، چپاول است و اگر کشوری با آن‌ها در این مسائل همراهی نکند از سوی آن‌ها محکوم‌به نابودی است.
 
وی خاطرشان کرد: این در حالی است که انقلاب رابطه‌ای مسالمت‌آمیز با دیگر کشورها و جامعه بشریت دارد چرا که مبتنی بر دین خدا است و تمام انبیاء الهی و ائمه اطهار(ع) برای ایجاد انقلابی دینی و الهی جان‌فشانی کردند بنابراین باید در حفظ انقلاب اسلامی کوشا باشیم.
 
وی ادامه داد: مسئولان صادقانه تلاش کنند و با مردم روراست باشند مردم نیز می‌پذیرند اما در برخی مسائل مسئولان یا کوتاهی می‌کنند یا از عهده مسئولیت‌ها بر‌نمی‌آیند و مردم نیز با این اهمال کنار نمی‌آیند.
 
 
منبع:خبرگزاری تسنیم
 
 

بخش نظردهی بسته شده است..