به‌همت شورای شهر و شهرداری شاهدیه؛

مراسم نکوداشت «علی سلطانی گردفرامرزی» برگزار می‌شود

رئیس شورای شهر شاهدیه گفت: به‌همت شورای شهر و شهرداری شاهدیه، مراسم نکوداشت «علی سلطانی گردفرامرزی»، مؤلف کتب درسی ادبیات در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزعلی میرجلیلی در نشستی خبری با اشاره به اینکه شاهدیه به رغم اینکه از شهرهای کوچک استان یزد به شمار می‌رود، چهره‌های شاخص و مطرحی در سطح ملی دارد که از آن جمله می‌توان به دکتر علی سلطانی گردفرامرزی، مؤلف کتب درسی ادبیات اشاره کرد.

 
وی با اشاره به اینکه این شخصیت برجسته از مفاخر استان یزد و شهر شاهدیه است، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شورای شهر و شهرداری شاهدیه، مراسم نکوداشت این استاد برجسته ادبیات با همکاری دانشگاه یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در شاهدیه برگزار می‌شود.
 
میرجلیلی با بیان اینکه این مراسم در بهار ۹۸ برگزار می‌شود، عنوان کرد: تلاش ما معرفی چهره‌های شاخص و فرهنگی شهر شاهدیه به عنوان مفاخر ملی و استانی است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به یکی از نیازهای جدی شهر شاهدیه بیان کرد: بعد زیاد مسافت شاهدیه با اولین کلانتری در امامشهر یزد، راه‌اندازی یک کلانتری برای این شهر را ضروری کرده است.
 
رئیس شورای شهر شاهدیه ادامه داد: این موضوع از شورای دور اول تاکنون مورد پیگیری قرار گرفته اما از چند ماه پیش، مکاتبات و پیگیری‌ها به شکل جدی‌تری انجام شده و با حضور فرمانده انتظامی استان یزد، مقرر شد پاسگاه در این شهر راه‌اندازی شود اما همچنان در انتظار اعلام از سوی فرماندهی انتظامی استان و شهرستان یزد هستیم.
 
وی افزود: بنا و برخی تجهیزات برای راه اندازی کلانتری تقریباً آماده است و در صورت تعیین تکلیف از سوی فرمانده انتظامی، به سرعت مقدمات راه‌اندازی کلانتری توسط شورای شهر، شهرداری و امام جمعه شاهدیه فراهم می‌شود.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..