با حضور استاندار یزد؛

نشست هم اندیشی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان برگزار شد

نشست هم اندیشی هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و «عباس حیدری» مدیرکل حوزه استاندار برگزار و برنامه های این شورا در سال آینده تبیین شد.

به گزارش یزدی نیوز،در نشست هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با استاندار یزد گزارش فعالیت های شورای هماهنگی در موضوعات مختلف از جمله کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر ارائه و برنامه های پیش رو تشریح شد.

استاندار یزد با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در تقویت روابط عمومی های استان بیان کرد:روابط عمومی از موثرترین و نزدیک ترین واحدهای سازمانی به مدیریت مجموعه است و دوستانی که در این عرصه فعالیت می کنند تمام  تلاش خود را برای تعالی سازمان و تسهیل جریان خدمت به مردم متمرکز کنند.
«محمدعلی طالبی» افزود:فرصتی در شورای اداری استان پیش بینی می شود تا شیوه های همکاری،رویکردهای لازم و اهداف در نظر گرفته شده برای تعالی بخشی به روابط عمومی ها از سوی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تبیین شود.
طالبی بر تشکیل جلسات هدفگذاری شده و نتیجه بخش تاکید و خاطرنشان کرد:این شورا باید با انگیزه و ایده های نو به تقویت جایگاه تخصصی و به کارگیری ظرفیت های مختلف برای ارتقا برنامه های هدف اقدام نماید.
 
 
* تبدیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها به یک رسانه قدرتمند
 
 
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در این جلسه با اشاره به در حال اجرا بودن ۸ بند از سند شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گفت:موضوعاتی از جمله استمرار بخشی به فعالیت پرتال خبر،تقویت آراستگی پرسنل، ساماندهی تبلیغات محیطی،بررسی صلاحیت و گزینش کارشناسی نسبت به انتصاب های صورت گرفته در این حوزه از جمله برنامه های تحقق یافته در سال جاری است.
«علی صالحی»  فعالیت های شاخص آموزشی ،رفاهی و هویت بخشی صورت گرفته در حوزه روابط عمومی را زمینه مناسبی برای اثرگذاری بدنه روابط عمومی در موضوعات مختلف دانست و افزود:تبدیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها به یک رسانه قدرتمند از هدفگذاری های مهم این شورا در سال آینده محسوب می شود.
صالحی در پایان بیان کرد:در تلاشیم با تجمیع ظرفیت ها و تقویت همکاری از سوی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف بتوانیم در مسیر تقویت توان و ایفای نقش چشمگیر روابط عمومی ها در استان گام برداریم.
 
منبع:استاندازی یزد

بخش نظردهی بسته شده است..