آمادگی تیم های امداد رسان هلال احمر در استان یزد

در نشست شورای معاونان جمعیت هلال احمر استان یزد و روسای هلال احمر شهرستانها بر آمادگی تیم های هلالا احمر در ایام نوروز تاکید شد.

به گزارش یزدی نیوزمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این نشست از آغاز فعالیت تیم امداد رسانی توانا شاخه خواهران برای نخستین بار در یزد خبر داد

محسن حرازی زاده افزود:  تیم امدادی توانا ویژه خواهران در استان و ۱۶ پایگاه امدادی در ایام نوروز در استان یزد خدمت رسانی می کنند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد دراین نشست  از فعالیت تیم امداد رسانی توانا شاخه خواهران برای نخستین بار در یزد خبر داد و گفت : تیم توانا در قالب  ۵نفر به صورت شیفتی که فعالیت های امداد نوروزی را در شهرستان اشکذر انجام می دهند . 
حرازی زاده با اشاره به اینکه خدمت رسانی  جمعیت هلال احمر در ایام نوروز در دوشاخه جوانان و پایگاههای امداد رسانی صورت می گیرد افزود:ایستگاههای راهنمایی مسافران در ایام نوروز به عهده جوانان داوطلب هلال احمر است .
وی اشاره کرد :در هر شهرستان حداقل دواکیپ از جوانان ، به مسافران نوروزی خدمت رسانی می کنند.
  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در قالب فعالیت های امدادی ۱۶تیم های امدادی در  پایگاه های امداد رسان  فعالیت دارند که که دوازده پایگاه امداد ثابت و سه پایگاه امداد موقت در شهرستان های بهاباد ،ابرکوه و تفت مستقر می شوند. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همه امدادگران و پرسنل جمعیت هلال احمر استان آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نورزی هستند.
هم اندیشی و تبادل نظر به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان استان و امداد رسانی بهتر از مهمترین موضوعات این نشست بود.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..