اجرای طرح شوق دیدار در یزد

در این طرح مددجویان یزدی با کمک خیّران به مشهد مقدس اعزام می شوند .

به گزارش یزدی نیوز معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت با کمک نیکوکاران یزدی در قالب طرح  شوق زیارت  به مشهد مقدس اعزام شدند.

  حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش افزود: در طرح  شوق زیارت  با طراحی مسیرهای مشخص برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی و خیران نیک اندیش، علاوه بر فراهم کردن امکان زیارت اماکن مقدسه توسط نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و مردم شریف برای مشارکت در این طرح را مهیا کرده است.
وی  با اشاره به اینکه این طرح با شعار  یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند  در حال اجرا است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح استان و یا مراجعه به سایت shogheziarat.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و از برکات معنوی آن بهره مند شوند. 
 اسلامی  با اشاره به اینکه تمامی اعتبار این طرح از کمک های مردمی و بدون هیچگونه اعتبار و کمک های دولتی انجام می شود، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵۸۸ مددجوی تحت حمایت به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، قم و شیراز و اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.
 معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت : طی این مدت ۴۴۲ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات، ۲۱۶۵ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۵۳۰ نفر به زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدند و ۱۴۵۱مددجو نیز به اردوهای آموزشی درون استانی اعزام شدند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..