استاندار یزد:

ترویج فعالیت های نوآورانه در مسیر تقویت نشاط و حفظ امید اجتماعی ضرورت دارد

«محمدعلی طالبی» در بازدید از بازارچه خیریه چشمان منتظر با اعلام حمایت استان از برنامه های مردمی و فرهنگی در رویکردهای مختلف ،گفت: ترویج فعالیت های نوآورانه در مسیر تقویت نشاط و حفظ امید اجتماعی ضرورت دارد.

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد در بازدید از بازارچه خیریه چشمان منتظر در گذر فرهنگ و هنر یزد که به همت جمعی از جوانان و دانشجویان برگزار شده است، با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برگزاری این رویداد اجتماعی بیان کرد:در شرایط فعلی استان به برنامه های نشاط آفرین با مشارکت مردم نیاز دارد.

«محمدعلی طالبی» افزود:برگزاری برنامه هایی با روح و فرهنگ ملی  به رفع خستگی های روزانه و تجدید قوا در مسیر فعالیت دوباره کمک می کند ودر فضایی که همه ما به نوعی با برخی مسائل اقتصادی مواجه هستیم،نباید فراموش کنیم که می توان با فعالیت های نوآورانه در مسیر تقویت نشاط  و حفظ امید جامعه برای گذر از این شرایط گام برداشت.
طالبی اظهار داشت:ضروریست در کنار همه دغدغه های زندگی شخصی به مسائل دیگران نیز فکر کنیم و با یک خرید کوچک از بازارچه های خیریه و مشارکت در اموری از این جنس به خانواده های نیازمند حمایت کمک کنیم که نقش هنرمندان استان در این عرصه قابل تقدیر است.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم  به اتکای حمایت های مردم در بخش های مختلف و تجمیع توانمندی ها بتوان در مسیر هر چه بیشتر توسعه استان و رفع مشکلات اقدامات موثری انجام داد.
استاندار یزد در پایان گفت:فعالیت هایی از این قبیل در استان همواره مورد توجه بوده است و هیچ حمایتی از برنامه های مردم نهاد و فرهنگی دریغ نمی شود و به عنوان تسهیل گر و حامی در کنار این جریانات اجتماعی قرار داریم و جهت دهی برنامه ها باید به سمتی حرکت کند که چنین اقداماتی را در جاجای استان با مشارکت مردم شاهد باشیم.
گفتنی است بازارچه خیریه چشمان منتظر در گذر فرهنگ و هنر یزد به همت خانه صلح و اندیشه،موسسه خیریه امام علی (ع)،انجمن اسلامی نسل نو و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برگزار شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..