بمناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن صورت گرفت :

تجلیل از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان یزد

به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در مراسم تجلیل از مقام زن که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور بانوان پرسنل شاغل در جمعیت هلال احمر برگزار گردید، این مناسبت فرخنده را تبریک و تهنیت گفت.

حرازی زاده در این مراسم ضمن برشمردن صفات حضرت زهرا (س)، این معصوم را الگو و اسوه زنان دانست و از پرسنل زن هلال احمر خواست سعی نمایند در زندگی کاری و شخصی خود، زندگی کوثر ولایت را سرلوحه خود قرار دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد بیان داشت : بدون شک زندگی پربرکت حضرت صدیقه کبری(س) و امام خمینی(ره) الگوی بی بدیل تربیتی برای جامعه بشریت و همه فرزندان کشورمان می باشد. 

وی یاد آور شد ، نام گذاری این روز فرخنده به مناسبت ولادت با سعادت ام الائمه(س) به عنوان روز زن، جهت گیری روشن گرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در معرفی مسیر تعالی به بانوان ایران اسلامی است. 

این مقام مسئول در پایان گفت : این روز پرمباهات را به بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر و خانواده همکاران و داوطلبان تبریک گفته و امید است با همیاری، حضور به موقع و تلاش بی وقفه تمام عزیزان در راستای تعالی ارزش های انسانیِ جمعیت، قدم های مؤثری در سطح ملی و بین المللی برداریم. 

در پایان این مراسم از بانوان شاغل در جمعیت هلال احمر استان و شعب قدردانی شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..