بیشتر پروژه‌های عمرانی زندان‌های یزد با کمک خیرین راه اندازی می‌شود

مدیرکل زندان‌های یزد با بیان اینکه فعالیت در عرصه اصلاح و تربیت نیازمند زیرساخت و بسترهای مناسب است گفت: پروژه‌های عمرانی زندان‌های یزد اکثراً با کمک خیرین راه اندازی و تجهیز می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز رضا ذوالفعلی نژاد در جریان بازدید سید مجتبی حسینی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به مشارکت بسیار خوب خیرین در ساخت و تجهیز پروژه‌های عمرانی زندان‌های یزد اظهار داشت: این فعالیت‌ها در طول این سال‌ها به خوبی صورت گرفته که امیدواریم بتوانیم در راستای تکمیل نیروی انسانی این مراکز برنامه ریزی شود.

 
مدیرکل زندان‌های یزد یکی از دغدغه‌های زندان‌های استان در روزهای باقی مانده به پایان سال را محدودیت‌های مالی عنوان و اضافه کرد: برخی محدودیت‌ها در زندانبانی گاها باعث صرف هزینه‌های اجباری می‌شود، لذا تأمل در بودجه تخصیص یافته از سوی مسئولین ذی‌ربط بسیاری از مشکلات پیش روی این مجموعه را مرتفع می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه اصلاح و تربیت به صورت آرمانی و مطابق با استانداردهای روز نیازمند زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب است که در تلاش هستیم بتوانیم بهترین عملکرد را در این زمینه به نمایش بگذاریم.
 
فعالیت‌های آموزشی در زندان‌های یزد بی نظیر است
 
سید مجتبی حسینی پور در این جلسه با بیان اینکه خیرین کمک‌های شایان توجهی در راستای ساماندهی و تجهیز پروژه‌های عمرانی زندان‌های استان انجام داده‌اند که قابل تقدیر است تصریح کرد: کمک‌هایی که به زندان‌های استان شده نشان از همکاری و تعامل بسیار خوب این بخش با بخش خصوصی و دولتی بوده است.
 
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های آموزشی در زندان‌های یزد بی نظیر است اضافه کرد: توجه به مسئله آموزش در زندان‌ها بسیار حائز اهمیت است که به خوبی از سمت مسئولان این بخش رعایت شده و در حال اجرای آن هستند.
 
منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..