معاون عمرانی استاندار یزد:

زیباسازی شهری و مشارکت دستگاه های اجرایی در ارائه خدمات موثر مورد توجه قرار گیرد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: زیباسازی شهری به ویژه در ورودی های اصلی و مشارکت دستگاه های اجرایی برای ارائه خدمات موثر همزمان با تعطیلات نوروز و ایام سال نو مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوزمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد بیان کرد:ضرورت دارد معرفی شهرها و روستاهای استان از سوی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و سایر نهادهای موثر به ویژه در ایام نوروز انجام شود.

 
«محسن صادقیان» افزود:شهرستان های مهریز،اردکان و میبد به عنوان ورودی های استان یزد باید ضمن ساماندهی؛زیباسازی و مناسب سازی شوند و به کانون اطلاع رسانی موضوعات مختلف همزمان با ورود مسافران تبدیل شده و زمینه پاسخگویی مناسب به مراجعه کنندگان نیز فراهم آید.
 
صادقیان یادآور شد:ساماندهی و نظارت بر فعالیت خانه های مسافر ، کشیک های نوروزی به ویژه در حوزه سلامت و نظارت بر بازار صورت گیرد و کمیته های یازده گانه با جدیت و همکاری مشترک در مسیر ارائه خدمات مناسب به مردم و گردشگران تلاش کنند.
 
وی افزود:بازدید میدانی از میادین شهدا،باهنر ،بهشتی و سایر مسیرهای پر رفت و آمد برای کنترل ترافیک و جداسازی مسیرهای تردد در دستور کار قرار گیرد و  برگزاری هر گونه بازارچه  و رویداد فرهنگی نیز  با هماهنگی  میراث فرهنگی و نیروی انتظامی و صدور مجوز انجام شود.
 
صادقیان با تاکید بر ارائه خدمات مناسب از سوی دستگاه های خدمات رسان آب،برق،گاز،حمل و نقل،مخابرات و سوخت با هدف رضایت مندی مردم خاطرنشان کرد:دستگاه های اجرایی برای زیباسازی شهری با شهرداری ها نسبت به انجام برنامه های هماهنگ اقدام نمایند و بلوار راه آهن و آزادگان یزد نیز به شکل ویژه زیباسازی شود.
 
معاون عمرانی استاندار یزد با تاکید بر اهمیت جلسات ستاد سفر و لزوم حضور مدیران دستگاه ها برای برنامه ریزی موثر گفت:در فرصت های پیش رو علاوه بر حضور مدیران در جلسات ستاد سفر استانی و  شهرستان ها وضعیت اجرای طرح بازآفرینی شهری نیز مورد بررسی قرار می گیرد.
 
وی در پایان موضوع و تم سال جدید یزد را  نساجی بیان و گفت:نقش کمیته اطلاع رسانی در ستاد اجرایی خدمات سفر بسیار مهم است و ضروریست اطلاعات به شکلی جذاب،همسو و در زمان مناسب به مسافران ارائه شود و از چاپ نقشه های متعدد با طرح و شکل های مختلف نیز جلوگیری شود و طرحی واحد در این زمینه با مشارکت تمام دستگاه های اجرایی و محوریت میراث فرهنگی ارائه شود.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..