استاد حوزه و دانشگاه

حرکت در مسیر تحقق ارزشها با تکیه بر آرمان شهدا

مرتضی آقا تهرانی بر ضرورت تحقق آرمان های والای انقلاب اسلامی با حرکت در مسیر فرامین رهبر معظم انقلاب بویزه توجه به بیانیه مهم رهبری در گام دوم انقلاب تاکید کرد

به گزارش یزدی نیوز استاد حوزه و دانشگاه در جمع مردم در مسجد فاطمه الزهرای یزد گفت باید با تکیه بر ارمان های والای شهدا و در مسیر تحقق ارزش های الهی در جامعه حرکت کنیم.

 دکتر اقا تهرانی گفت: اگر امروز درجامعه با برخی مشکلات و نقائص روبرو هستیم بخاطر انحراف از مسیر پرعزت و افتخار افرین راه شهدای گرانقدر  8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است .
وی  با انتقاد از برخی رویه ها در کشور بر ضرورت توجه به کسب رضای الهی در امور مختلف از جمله اقتصاد ، سیاست و فرهنگ خاطرنشان کرد اگر ما بتوانیم در امور مختلف در زندگی اجتماعی و عرصه های مختلف کشور در مسیر کسب رضایت الهی حرکت کنیم ضمن رفع بسیاری از مشکلات در حقیقت زمینه ظهور اقا حضرت ولی عصر (عج) را فراهم کرده ایم و این مهمترین وظیفه ما مسلمانان است .
دبیر کل جبهه پایداری همچنین با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بر توجه احاد جامعه اسلامی بویژه جوانان به رهنمودهای مهم ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب از جمله تلاش مجاهدانه انان برای تحقق ارمان های بلند انقلاب اسلامی تاکید کرد .
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..