امام جمعه یزد:

گران‌فروشی و احتکار خیانت به شریعت و انقلاب است

امام جمعه یزد گفت: در اوضاع اقتصادی امروز نباید با کم‌کاری و گران‌فروشی مردم را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنیم زیرا این اقدام خیانت به شریعت، انقلاب و اسلام است.

به گزارش یزدی نیوزآیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن مبانی ناب اسلام در جوامع اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان ما اسلام را مغایر با اهداف و برنامه های خود می‌دانند بر این اساس به دنبال دور کردن جامعه از احکام اسلام ناب محمدی (ص) هستند.

 
وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین مبانی اسلام، ظلم ستیزی است، افزود: همین ویژگی ظلم ستیزی مسلمانان منافع مستکبران را به خطر انداخته و بر این اساس است که با اسلام و مسلمین دشمنی می‌کنند و تلاش می‌کنند حالا که نتوانسته اند اسلام زدایی کنند، حداقل اسلام آمریکایی را در میان مردم ترویج دهند.
 
ناصری عنوان کرد: کشور ما همواره مورد عنایت پروردگار متعال بوده و هر آنچه دشمنان علیه کشور و اسلام و انقلاب دسیسه چینی کرده‌اند، با نظر لطف و عنایت الهی نقش بر آب شده و انقلاب ما در ۴۰ سالگی به اوج عزت خود رسیده است.
 
امام جمعه یزد تصریح کرد: خداوند وعده به افرادی که در مسیر حق حرکت کرده و زیر بار ظلم ظالمان و مستکبران نروند، یاری می شوند و وعده های الهی در مورد کشور و ملت ایران همواره محقق شده است.
 
وی تاکید کرد: حال که خداوند متعال اینگونه به کشور و ملت و انقلاب ما عنایت دارد، باید بر یکدیگر شفقت کنیم و در اوضاع اقتصادی امروز نباید با کم‌کاری و گران‌فروشی و سخت گرفتن بر مردم، آنها را نسبت به انقلاب اسلامی بدبین کنیم زیرا این اقدام خیانت به شریعت، انقلاب و اسلام است.
 
ناصری ادامه داد: تاریخ نیز به ما نشان داده که حق پایدار است و باطل علی‌رغم جولانی که می‌دهد به پایان می‌رسد بنابراین صبر و پایداری در مسیر حق در طول این ۴۰ سال عزت و پیشرفت را برای کشور به همراه داشته و تداوم این مسیر است که دشمن را ناامید و توطئه‌های استکبار را خنثی می‌کند.
 
وی تصریح کرد: در شرایط امروز کسانی که دغدغه دین‌ دارند و پای علَم امام حسین (ع) سینه می‌زنند و عزاداری می‌کنند باید در عمل نیز امام‌ حسینی باشند یعنی در همه اعمال و کردار خود باید رضایت و خواست خداوند را در نظر بگیرند و منافع شخصی و حزبی را فدای مردم و خدمت به آنها کنند.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..