بیانیه پایانی یازدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد

هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در پایان یازدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومیها بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش یزدی نیوز در این بیانیه آمده است:  

 
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد، ضمن تشکر از میزبانی شایسته نیروی مقتدر و سرافراز انتظامی استان یزد و همچنین تقدیر از مجموعه همکاران روابط عمومی در برگزاری برنامه های متنوع و مؤثر در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی، به عرض می رساند متاسفانه طی برخی گزارش و شواهد عینی، تعدادی از دستگاهها و نهادها، مباحث تبلیغی و اطلاع رسانی را آن طور که شایسته و بایسته بود نتوانستند توانمندی های سازمانی خود را در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند که انتظار است در ادامه این مسیر و در ارائه برنامه های تبلیغی و اطلاع رسانی که در این برهه زمانی، نیازمند مشارکت بیشتر است همراه و هم مسیر با سیاستهای هیات رییسه روابط عمومی های استان باشند.
نتایج ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در دهه مبارک فجر امسال، بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مراحل نهایی خود را طی نموده و نتایج این ارزیابی، در ۱۵ اسفندماه به صورت رسمی به مدیریت ارشد استان و همه نهادها و ادارات ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد.
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در دوره جدید فعالیتهای خود، نیازمند حضور همدلانه و مسئولانه تمامی اعضا در برنامه ها و نشست های همفکری و آموزشی است. لذا غیبت و بی اهمیت شمردن اعضا در عدم حضور، به طور قطع نمیتواند خواسته ها، انتظارات و نیازهای روابط عمومی های استان را فراهم سازد. بی شک برگزاری این نشست ها در راستای ارتقای جایگاه جامعه روابط عمومی استان است که حضور منسجم و منظم آنان را می طلبد.
شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد بنا دارد در راستای شناخت و پاسخگویی بیشتر و موثرتر به اعضاء، در هر دوره نشست آموزشی، ارائه گزارشی از وضعیت برنامه ها و عملکرد کمیته های خود را به اطلاع اعضا برساند که در نشست امروز، کمیته رفاهی و اجرایی مجموعه ای از اقدامات صورت گرفته را اعلام نموده و منتظر آن است تااعضا با انتقادات سازنده و پیشنهادات ارزنده خود، این شورا را در این راستا کمک و همراهی نمایند.
نظر به آغاز فعالیت هیات رییسه روابط عمومی های استان یزد به عنوان کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از همه اعضا انتظار می روند در اجرای برنامه ها و سیاستهای این ستاد، به منظور استقبال شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی به استان به ویژه شهر میراث جهانی، نهایت همکاری و تعامل خود را داشته باشند.
در پایان امید است با تلاش و همراهی مسئولانه همه اعضاء شاهد اعتلای روز افزون جامعه روابط عمومی های استان یزد و رسیدن به جایگاه اصلی نهاد روابط عمومی، در عرصه اطلاع رسانی استان دارالعباده و دارالعلم یزد باشیم.
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..