نماینده آقایان جامعه ورزشی استان یزد:

بازنشستگان فعال در هیئت‌های ورزشی تعیین تکلیف شوند

نماینده آقایان جامعه ورزشی استان یزد گفت: بازنشستگان فعال در هیئت های ورزشی تعیین تکلیف شود تا مشخص شود که آیا قانون منع به کارگیری بازنشستگان شامل حال آنها می شود یا خیر.

به گزارش یزدی نیوزآرمین در جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد با اعضای شورای عالی ورزش، اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان، هیئت های ورزشی و سازمانهای مردم نهاد استان یزد با بیان اینکه ورزش استان یزد متحول شده است، اظهار داشت: ورزش از نظر مالی فقیر است و با توجه به ظرفیت های یزد، نیاز است در این حوزه نگاه ویژه ای به این استان شود.

 
وی با اشاره به اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در حوزه ورزش  افزود: وضعیت بازنشستگانی که در هیئت های ورزشی استان مسئولیت دارند، مشخص و روشن نیست و اکنون در بلاتکلیفی به سر می برند و امیدواریم وزارت ورزش و جوانان در این زمینه تعیین تکلیف کند.
 
نماینده بانوان جامعه ورزشی استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: بودجه اختصاصی به ورزش بانوان بسیار کم است و با توجه به اینکه جمعیت بانوان ورزشکار بالاست، توازنی در زمینه توزیع تجهیزات ورزشی و بودجه ها وجود ندارد.
 
شمسایی همچنین از نبود مکان های اختصاصی برای ورزش بانوان در استان یزد انتقاد کرد و افزود: در استان یزد موضوع حجاب و حفظ حریم زنان بسیار پررنگتر از سایر مناطق کشور است بنابراین نیاز به افزایش فضاهای اختصاصی ورزش زنان در این استان ضروری است.
 
وی همچنین از عدم پرداختن رسانه ها به ویژه صدا و سیما به ورزش بانوان انتقاد کرد و بیان داشت: متوجه محدودیت ها در زمینه پوشش خبری برنامه ها و مسابقات ورزشی بانوان هستیم اما به نظر می رسد گاهی دچار خودسانسوری شده ایم.
 
نماینده سمن های استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: جوانان و ورزشکار دو بال در کنار یکدیگر هستند و نباید با نگاه زیرمجموعه بودن این دو در ادارات ورزش و جوانان نگاه شود.
 
میثم وطنی افزود: در حال حاضر ۴۸ سمن فعال در استان یزد در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که اقدامات ارزنده ای انجام داده اند.
 
وی بیان کرد: امیدواریم استاندار یزد که خود از جوان ترین استانداران کشور است، شرایطی در استان فراهم کند که سمن ها در حوزه های مختلف با یکدیگر هم افزایی داشته باشند.
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..