حمایت از تولید ۲۲ اثر برای شرکت در جشنواره فیلم یزد

۲۲طرح از ۳۷طرح برای تولید مشارکتی جشنواره فیلم یزد، مورد پذیرش قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوزمدیر انجمن سینمای جوان یزد گفت: از آنجا که جامعه هدف جشنواره فیلم یزد گروه سنی نوجوان و جوان ۱۴تا۱۷ و ۱۸تا۲۱ سال بودند که احتمال نداشتن تجربه کافی در زمینه تولید فیلم و همینطور شناخت کامل از شهر جهانی یزد در این گروه سنی وجود داشت، 

مجید هاشمی افزود: ستاد جشنواره با همکاری انجمن سینمای جوان یزد تصمیم گرفت به منظور دستیابی به آثار کیفی تر در فراخوانی تعدادی از علاقمندان مستعد را جذب کرده و پس از بررسی طرح های ارسالی آنها، طرح هایی که توسط شورای فیلمنامه انجمن سینمای جوان یزد، مورد پذیرش قرار گرفتند را جهت تولید به صورت مشارکتی حمایت کند.
به گفته هاشمی، از ابتدای این فراخوان که از طرف انجمن صورت گرفت ۳۷طرح دریافت گردید که پس ار بررسی آنها ۲۲طرح مورد قبول واقع شد.
هاشمی ادامه داد: در حال حاضر تعدادی از این فیلمسازان جوان در مرحله تدوین آثار خود و تعدادی دیگر نیز در حال تولید می باشند.
مدیر انجمن سینمای جوان یزد گفت علاقه مندان می بایست آثار خود را در هر یک از ساختارهای فیلم از قبیل داستانی، مستند یا کلیپ با حداکثر زمان ۵دقیقه تا ۱۱ اسفند۹۷ در سایت جشنواره به نشانی www.film-yazd.ir بارگذاری نمایند.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..