رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نگاه فرایند محور در نظام مهندسی یزد

سالاری بر طرد نگاه وظیفه محور بر ساختمان سازی وگسترش نگاه فرایند محوردستگاهها در این زمینه تاکید کرد

به گزارش یزدی نیوز رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  در جمع اصحاب رسانه گفت :در تلاشیم تا  نگاه وظیفه محور بر ساختمان سازی را به نگاه فرایند محور تبدیل شود.

سالاری افزود: در حال حاضر تعامل سازمان  با شورای اسلامی شهر یزد، شهرداری یزد و راه وشهرسازی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده است.
وی اظهار داشت :در سال  آینده با تعاملی که با شهرداری صورت گرفته موضوع دو نقشه ای برای ساخت و ساز ها محدود می شود و همچنین هزینه ساخت وسازهای غیرمجاز به شدت بالا رود.
وی گفت: سامانه های نظام مهندسی ساختمان استان در حال بروز رسانی است و توافق شده است تا سامانه ها به سامانه های شهرسازی شهرداری یزد و راه وشهرسازی متصل شود و جلوی رانت بازیها گرفته شود.
سالاری به شهروندان اطمینان داد تا در سال ۹۸ ناظرین نظام مهندسی نظارت های مناسب تری را بر کارهایشان داشته باشند و نظارت سوری مرسوم به شدت کاهش پیدا کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با تاکید بر اینکه  مردم از این به بعد  با  خدمات بهتر و رفتار شایسته تری هنگام مراجعه به سازمان نظام مهندسی مواجه خواهند شد افزود: در تلاشیم تا هزینه خدمات مهندسی برای مردم را کاهش دهیم.
در حال حاضر ۶۶۵۰ نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در رشته های عمران، معماری، شهرسازی، مکانیک، برق، نقشه برداری وترافیک فعالیت می کنند.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..