مدیر عامل صندوق ازنشستگان کشور :

تقویت خدمات رفاهی بازنشستگان کشوری

مدیر عامل صندوق بازنشستگان کشور : از سال اینده خدمات رفاهی بازنشستگان کشوری افزایش می یابد .

به گزارش یزدی نیوزتقی زاده در جمع تعدادی ازبازنشستگان در یزد گفت : سال آینده خدمات رفاهی ، برنامه های زیارتی و تفریحی ، بیمه ای و درمانی بازنشستگان نسبت به امسال بهبود می یابد و بهترین خدمات را به بازنشستگان خواهیم داشت.

 
وی افزود : در حال حاضر یک میلیون و ۴۵۰ هزار باز نشسته در کشور وجود دارد که سال آینده  550 هزار نفر دیگر به این تعداد افزوده خواهد شد.
 
 وی تصویب و اجرای کامل قانون خدمات کشوری را راهگشای بسیاری از مشکلات باز نشستگان دانست و گفت : این قانون مراحل پایانی خود را در مجلس سپری می کند و  با تصویب آن هم شاهد یکسان سازی حقوق بازنشستگان خواهیم بود .
 
 در این نشست جمعی از بازنشستگان استان نیز به بیان برخی مشکلات از جمله پاسخگو نبودن بیمه تکمیلی ، لزوم همسان سازی حقوق بازنشستگان و مشکلات معیشتی  پرداختند.
 
امروز همچنین مدیر عامل صندوق بازنشستگان کشوری با آیت الله ناصری هم دیدار کرد
 
نماینده ولی فقیه در این دیدار برلزوم بهره گیری از فکر ، اندیشه و تجارب بازنشستگان اشاره کرد و گفت  :  بازنشستگی مرحله دوم زندگی است که باید با امید واری و احترام  همراه باشد.
 
تقی زاده در شورای هماهنگی تعاون ،کار و رفاه اجتماعی نیز در سخنانی  گفت :  بازنشستگان نیز باید مانند شاغلان همان حقوق و مزایا را دریافت کنند  و حقوق بازنشستگان نیز باید یکسان سازی شود.
 
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: اگر بخواهیم مشکلات بازنشستگان سرو سامان یابد باید حقوق آنان یکسان سازی شود.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..