رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت خبر داد:

برگزاری دوره آمادگی در برابر مخاطرات بمناسبت دهه فجر در شهرستان تفت

دوره آمادگی در برابر مخاطرات توسط واحد آموزش جمعیت تفت ویژه پرسنل ، نجاتگران و امدادگران با هدف توانمندسازی کارکنان در برابر مخاطرات و بلایای طبیعی برگزار گردید .

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ جلیل کهدوئی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت عنوان داشت :در راستای ارتقا و توانمندسازی پرسنل و نجاتگران درخصوص مقابله با مخاطرات شایع ،واحد آموزش جمعیت هلال احمر این شهرستان اقدام به برگزاری دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات با حضور بیش از ۲۵ نفر بمناسبت دهه مبارک فجر نموده است که در واقع عزمی همگانی جهت افزایش آگاهی پرسنل و امدادگران برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی می باشد .

وی اظهار داشت :در راستای حساس سازی همگانی برای ارتقای آمادگی مواجهه با مخاطرات و زمینه سازی تغییر نگرش عموم مردم ،واحد آموزش این جمعیت برنامه های آموزشی فشرده و گسترده ای را در سطح شهرستان با همکاری مربیان در دستور کار خود قرار داده است .

این مقام مسئول اضافه کرد :بر این اساس یکی از مأموریت های اصلی هلال احمر ،برگزاری دوره های آموزش همگانی است که تلاش می شود برای ارتقا و بالا بردن سطح آگاهی مردم و مواجهه با بلایا تلاش بیشتری انجام شود .

کهدوئی جدی گرفتن آموزش ها در برابر مخاطرات و حوادث مختلف را مهم دانست و در پایان اظهار داشت :با بهره گیری از این آموزش ها مردم می توانند به هنگام وقوع حوادث علاوه بر محافظت از خود و اطرافیانشان به سایر آسیب دیدگاه نیز کمک فوری بدهند .

بخش نظردهی بسته شده است..