راه اندازی کمپین زوج های نابارور در یزد

این کمپین برای اولین بار در راستای تحکیم بنیان خانواده و آموزش و درمان زوج های نابارور در استان یزد راه اندازی می شود.

به گزارش یزدی نیوزرئیس پژوهشکده طب تولید مثل یزد گفت: این کمپین برای اولین بار در راستای تحکیم بنیان خانواده و آموزش و درمان زوج های نابارور تشکیل می شود.

افلاطونیان همچنین به گسترش فعالیت های پژوهشی مرکز ناباروری استان اشاره کرد و افزود: پژوهشگاه طب تولید مثل در مساحتی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع  در بیمارستان شهید صدوقی یزد در حال ساخت است.
پدر علم آی وی اف کشور همچنین با اشاره به مهمترین دستاوردهای این مرکز ادامه داد:تولد اولین نوزاد حاصل از روش آی وی اف در سال ۱۳۶۹ و اولین نوزادهای حاصل از جدیدترین روش های علمی کشور از دستاوردهای این مرکز در زمینه درمان بوده است.
رئیس پژوهشکده طب تولید مثل یزد گفت:اولین تولد نوزاد حاصل از روش های میکروانجکشن و انجماد جنین نیز از دستاوردهای مهم این مرکز در زمینه درمان است.
افلاطونیان بااشاره به اینکه این مرکز در حال حاضر به عنوان پژوهشکده طب تولید مثل یزد در ۳ حیطه درمان، آموزش و پژوهش فعالیت می کند افزود:راه اندازی رشته های دکتری بیولوژی تولید مثل و  فولوشیپ نازایی و آی وی اف برای او.لین بار در کشور نیز از  مهمترین دستاوردهای این مرکز در زمینه آموزش است.
وی همچنین به دستاوردهای این مرکز در زمیه پژوهش اشاره کرد و افزود: انتشار اولین مجله بین المللی طب تولید مثل در کشور و برگزاری جشنواره و کنگره بین المللی دوسالانه طب تولید مثل از مهمترین این دستاوردهاست.
رئیس پژوهشکده طب تولید مثل یزد به برگزاری هشتمین جشنواره و کنگره بین المللی  طب تولید مثل در ۳۱ فروردین ماه ۹۸ خبرداد و گفت: این کنگره برای تبادل جدیدترین اطلاعات علمی پژوهشگران برگزار می شود.
 
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..