با حضور استاندار یزد؛

پروژه های شهرستان مهریز افتتاح شد

با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پروژه های شهرستان مهریز با اعتبار 248 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوزبه مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور «محمدعی طالبی» استاندار یزد، «عباس حیدری» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، «حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه و «سیدمحمد رستگاری» فرماندار مهریز و جمعی از مسئولان استان چهار پروژه این شهرستان در حوزه های آموزشی، فرهنگی، گردشگری و صنعتی افتتاح شد.

 
 
افتتاح دبستان دخترانه شهید زارع زاده
 
 
با حضور استاندار یزد دبستان دخترانه دوره دوم «شهید حسین زارع زاده» با اعتباری بالغ‌ بر ۱۳ میلیارد ریال و زمینی به مساحت هزار و ۶۸۸ متر و ۸۵۳ مترمربع زیربنا و ۶ کلاس درس در محل شهرک مسکن مهر حضرت امام رضا (ع) مهریز افتتاح گردید.
 
 
افتتاح دبستان دخترانه یاران حضرت مهدی(عج)
 
 
همچنین با حضور «محمدعلی طالبی» دبستان دخترانه خیّری « یاران حضرت مهدی(عج) » مهریز با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از محل کمک‌های خیرین شهرستان، خانواده میروکیلی و برادران ابویی و نیز بخشی از اعتبارات دولتی، در زمینی به مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر و ۸۵۵ مترمربع زیربنا و ۱۲ کلاس درس در محله استهریج شهرستان مهریز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
 
بهره برداری مرکز اقامتی باغ آهو
 
 
مجموعه اقامتی «باغ آهو» در جاده روستای تاریخی سریزد، با ۸ سوئیت اقامتی و سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، از دیگر طرح‌هایی بود که امروز با حضور استاندار یزد و مدیرکل حوزه استاندار در شهرستان مهریز به بهره‌برداری رسید.
 
 
افتتاح واحد تولید کننده رژین سرام
 
 
هچنین با حضور عالی ترین مقام اجرائی استان و هیئت همراه واحد صنعتی «رژین سرام» مهریز، تولیدکننده انواع آجرنسوزِ نما با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید سالیانه ۳۶۰ هزار مترمربع و اشتغال‌زایی برای ۴۰ نفر در شهرک صنعتی این شهرستان افتتاح شد.
گفتنی است در ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۲۷ پروژه با اعتبار ۲۴۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..