در آغازین روزهای دهه مبارک فجر؛

کافه غذا و ساختمان اقامتگاه مجتمع فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران یزد به بهره برداری رسید

در آغازین روزهای دهه مبارک فجر و بلوغ انقلاب اسلامی، کافه غذا و ساختمان اقامتگاه مجتمع فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران یزد با حضور معاون پارلمانی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و معاون اقتصادی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز درآغازین روزهای دهه مبارک فجر، کافه غذا (مجتمع غدیر) و ساختمان اقامتگاه مجتمع فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران یزد با حضور « میرهادی قره سید رومیانی» معاون امور مجلس،حقوقی و استان های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و « علی زینی وند » معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد به بهره برداری رسید.

احداث ساختمان اقامتگاه و توسعه  فرهنگی مجتمع فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران استان یزد از سال ۱۳۸۸ آغاز شد و طبقه اول این پروژه به متراژ ۶۳۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴هزار میلیون ریال تکمیل و افتتاح شد.
این اقامتگاه شامل ۱۹ اتاق با ظرفیت ۴۰ نفر و مجهز به کافی شاپ روباز آماده ارائه خدمت به کارگران پرتلاش در سراسر کشور می باشد.
کافه غذا مجموعه فرهنگی،ورزشی و رفاهی کارگران (غدیر) نیز در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع از سال ۱۳۹۵ آغاز شد که شامل ساختمان کافه غذا،۸ آلاچیق و محوطه سازی است و این پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی این مجموعه افتتاح شد.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..