مدیر عامل شرکت گاز یزد خبر داد؛

پوشش ۹۸.۵ درصدی شبکه‌ گازرسانی یزد با اجرای طرح‌های فجر ۹۷

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 56 طرح گازرسانی در ایام الله دهه فجر، گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های گازرسانی 98 درصد جمعیت استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرند.

به گزارش یزدی نیوز «علی اکبر میدانشاهی» با بیان این که شرکت گاز استان یزد همزمان با فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی عملیات اجرایی ۵۶ طرح گازرسانی در استان را آغاز می‌کند، اظهار کرد: این اقدامات در راستای انجام رسالت شرکت گاز مبنی بر خدمتگذاری به مردم انقلابی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

 
وی از کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۳ روستای دهستان کوشک شهرستان بافق با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۵ روستای آسفیج و بنستان شهرستان بهاباد نیز با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در ایام دهه فجر شروع می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت گاز استان با اشاره به این که طرح گازرسانی به شش  روستای شهرستان خاتم با اعتباری بیش از ۵۵ میلیارد ریال انجام می‌شود، گفت: گازرسانی به ۹ روستای شهرستان دهشیر و نصرآباد شهرستان تفت هم که ۴۵ میلیارد ریال اعتبار دارد، در این ایام صورت می‌گیرد.
 
وی در ادامه با تأکید بر لزوم حمایت از صنایع در راستای تولید کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی گازرسانی به شهرک فولاد و جابجایی ایستگاه تقلیل فشار فهرج با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال نیز در این ایام در دستور کار است.
 
میدانشاهی عملیات اجرایی گازرسانی به چهار مورد مولد برق مقیاس کوچک، سه کارخانه آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌های ایام دهه فجر عنوان کرد و افزود: بهره‌برداری از طرح گازرسانی به ۲۴ واحد صنعتی عمده با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال و  افتتاح ساختمان عملیاتی و پست امداد شهرستان‌های بافق و اشکذر نیز با اعتباری معادل ۴۷ میلیارد ریال به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دیگر برنامه‌های شرکت گاز استان در دهه فجر امسال است.
 
وی با اشاره به شبکه‌گذاری بیش از ۹ هزار و ۱۰۰ کیلومتر در استان، نصب ۲۴۰ هزار علمک و جذب ۴۴۳ هزار مشترک در استا،ن تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته تمام ۲۱ شهر و همچنین ۴۷۱ روستای استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده است.
 
این مسئول در پایان گفت: با بهره برداری از طرح‌های گاز رسانی دهه فجر امسال نیز ۱۰۰ درصد جمعیت شهری، ۹۰ درصد جمعیت روستایی و در مجموع ۹۸.۵ درصد جمعیت استان یزد تحت پوشش گاز طبیعی قرار می‌گیرد.
 
 
منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..