طی ۴۰سال گذشته:

هزینه‌ی بیش از ۳۱میلیارد تومانی، برای درمان مددجویان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد: بیش از ۳۱میلیارد تومان برای بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.

به گزارش یزدی نیوزمعاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان به‌منظور بهره‌مندی مددجویان از خدمات درمانی با ۱۳۷بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشک عمومی و متخصص، دندان‌پزشک و مرکز تشخیصی و درمانی قرارداد منعقد کرده است و این همکاری همچنان ادامه دارد.

 
جمال پور گفت: ۳۱میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان برای بهداشت و درمان مددجویان تحت حمایت هزینه شده است.
 
وی گفت: ده هزار و ۲۰۴نفر از اقشار نیازمند جامعه شامل شش هزار و ۶۳۲سرپرست خانوار (بیمه‌شده اصلی) و سه هزار و ۵۷۲نفر بیمه‌شده تبعی از خدمات بیمه خدمات درمانی کمیته امداد استان بهره‌مند شدند.
 
محمدحسین جمال پور، بابیان اینکه رسیدگی به امور درمانی و بیمه‌ای جامعه تحت حمایت از جمله اقدامات مهم حمایتی این نهاد است، گفت: ارائه خدمات درمانی به مددجویان در سرفصل‌های مختلفی از جمله پرداخت هزینه‌های دارو، خدمات تشخیصی، بستری، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بستری، پاراکلینیک، نگهداری بیماران، هزینه سفر و اقامت، لوازم پزشکی، کمک به ارتقای شاخص‌های بهداشتی نیازمندان و خدمات درمانی بیماران خاص انجام می‌شود.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تأمین مسکن برای مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: کمیته امداد استان تأمین مسکن مددجویان و نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی را همواره مدنظر قرار داده است و در کنار سایر فعالیت‌های خود در این خصوص خدمات مختلفی را به جامعه تحت حمایت ارائه کرده است.
 
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد افزود: ۴۴میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان برای ساخت، خرید، تعمیر، بازسازی و انشعابات ۳۱هزار و ۷۲۱منزل مسکونی مددجویی طی ۴۰سال گذشته هزینه شده است که چهارهزار و ۷۹۷ساخت و خرید و ۲۶هزار و ۹۲۴مورد تعمیر، بازسازی و انشعابات بوده است.
 
منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..