استاندار یزد تأکید کرد:

ضرورت تبیین دستاوردها ‌و اهداف انقلاب و بازگویی آنها به نسل جوان

استاندار یزد در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در آموزشگاه شهید جهانی بهمن ابرکوه بر ضرورت تبیین دستاوردها، ‌آرمان ها و اهداف انقلاب و بازگویی آنها به نسل جوان تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوزهمزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "عباس حیدری" ‌مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان ابرکوه و جمعی از مدیران استان ‌و شهرستان زنگ انقلاب در آموزشگاه متوسطه اول دخترانه ""‌شهید اصغر جهانی" مهردشت بهمن ابرکوه نواخته شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطر همه کسانی در این راه تلاش و ایثارگری کرده و دستاوردهای بزرگ انقلاب را به نسل امروز و آینده تقدیم نموده اند، ‌گفت: مهم ترین مسئولیت و وظیفه همه ما در شرایط فعلی، تبیین دستاوردهای انقلاب و بازگویی آنها برای نسل جوان است که تصویر روشنی از دوران انقلاب و قبل از آن ندارند.
"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: ممکن است نسل ‌نوجوان و جوان ما در مواجهه با شرایط امروز و تبلیغات مسموم دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، دچار شبهه شوند که وظیفه ما رفع این شبهه ها می باشد.
وی افزود: امروز بیان و بازگویی آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی، تبیین شرایطی که نسل انقلاب در آن قرار داشتند و مردم به خاطر آن به پا خاستند و انقلاب کردند، مهم ترین مسئولیت ‌همه ماست.
طالبی خاطرنشان کرد : جایگاه فعلی ایران در حوزه های مختلف نسبت به قبل از انقلاب، خصوصا در بُعد علمی و آموزشی، کاملا قابل مقایسه است زیرا ایران به یکی از پر سرعت ترین کشورهای دنیا در حوزه پیشرفت علم و فناوری تبدیل شده است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود گفت: لازم است نوجوانان و جوانان به ویژه دانش آموزان به مطالعه تاریخی عمیق در رابطه با شرایط کشور، شناخت آرمان ها و اهداف انقلاب بپردازند تا در مسیر همان اهدافی که اعتلای کشور را به دنبال دارد، گام بردارند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..