گشایش نمایشگاه چله انقلاب در مهریز

نمایشگاه توانمندی های شهرستان مهریز تا دوشنبه 15بهمن ماه هر روز از ساعت 4بعدازظهر تا 9شب برپا است.

به گزارش یزدی نیوز،فرماندار شهرستان مهریز گفت:در این نمایشگاه  عملکرد دستگاه اجرایی و نهادهای انقلابی  شهرستان مهریز و واحدهای تولیدی و صنعتی و صنایع دستی و محصولات تولیدی روستائیان در ۹۵ غرفه و در قالب  کارگروه زیر مجموعه شورای راهبردی و سیاستگذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش درآمده است.

سید محمد رستگاری افزود:ادارات و نهادها و روستاییان  به مدت ۵ روز در غرفه های خود گوشه ای از دستاوردهای چهل ساله ا را ارائه میدهند .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت:ابتکاری که شهرستان مهریز انجام گرفته در واقع کالاهایی که در سطح شهرستان تولید می شود و خیلی از مردم شهر از آن بی اطلاع هستند در اینجا به نمایش گذاشته شده است.
زینی وند افزود:همه مردم بیایند و از این نمایشگاه بازدید کنند هم می توانند  خرید  کنند و اینکه  آشنا می شوند چه کالای با کیفیت و خوبی در شهرستان تولید می شود.
زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد هم در این نمایشگاه به مقایسه درست و دقیق دستاوردهای انقلاب ،با ۴۰سال گذشته تاکید کرد وگفت:دستاورد های چهل ساله انقلاب  اصلا قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب  نیست  ودر حال حاضر کشور ایران به مرحله ای رسیده که خود را با کشورهای دیگر مقایسه می کند و آینده خوبی کشور ایران دارد و فقط در حوزه صنعت آمار قبل از انقلاب حدود ۵۰واحد صنعتی بوده که الآن این رقم بیش از ۳۵۰۰واحد صنعتی رسیده است. 
امام جمعه مهریز نیز در این مراسم با گرامیداشت دهه فجر و ایام فاطمیه گفت: باید به گذشته خود افتخار کنیم و به آینده امیدوار و قدردان خون شهدا باشیم و این امیدواری را در جامعه تزریق کنیم.
حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: باید با تدبیر، استفاده از منویات رهبری و همت، شهرستان مهریز را بسازیم و خدمتی ارزنده به همشهریان ارئه دهیم.
وی ادامه داد: غرفه های این نمایشگاه نشانه خدمات ارزنده به مشتریان و ابتکارات ارزشمند سازمان‌های دولتی و غیر دولتی به مردم مهریز است.
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..