فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

استمرار انقلاب اسلامی نتیجه وحدت و بصیرت ملت ایران است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران به رغم همه تهدیدها و خیانت‌هایی که دشمنان علیه ما کردند، همچنان استوار مانده به دلیل وحدت و بصیرت ملت ایران است.

به گزارش یزدی نیوزسردار فتح‌الله جمیری، در مراسم ۱۲ بهمن، آغاز دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آتشکده زرتشتیان اظهار داشت: اگر انقلاب اسلامی ایران اینگونه سال‌ها به رغم تلاش‌های دشمنان علیه مردم، نظام و انقلاب، سرافراز ایستاده و همچنان مقاومت است، به واسطه همدلی و بصیرت مردم ایران است.

 
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به سمت سعادت و رستگاری در حال حرکت است، عنوان کرد: انقلاب ما انقلابی الهی است که دست یاری خدا در برهه‌های مختلف برای به ثمر نشستن و استمرار انقلاب اسلامی و فراگیر شدن آن در جهان، احساس شده است.
 
جمیری خاطرنشان کرد: مردمی بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است و این انقلاب هنوز هم به خواست مردم و اراده خداوند متعال و رهبری‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب، پابرجا و منسجم است.
 
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم تا از مسیر انقلاب خارج نشویم، تصریح کرد: بیش از همه مسئولان باید مراقب باشند تا تحت تأثیر تبلیغات دروغ خارجی‌ها قرار نگیرند و از مسیر انقلاب و شهدا خارج نشوند.
 
وی تاکید کرد: حراست از ارزش‌های انقلاب وظیفه تک‌تک مردم در قشرها و گروه‌های مختلف است و همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام نیز باید در همه امور خود را مدیون خون شهدا و ایثارگران و خدمتگزار مردم بدانند.
 
جمیری با اشاره به استقبال مردم ایران در ۱۲ بهمن ۵۷ از امام خمینی (ره) بعد از سال‌ها تبعید و دوری از میهن بیان کرد: آن اجتماع از عظیم‌ترین تجمع‌های مردمی در سطح جهان بود و مردم وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی در زمان رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز یک بار دیگر اجتماعی باشکوه از عشق و ارادت خود را به نمایش گذاشتند و نظیر این اجتماعات هنوز تکرار نشده است.
 
وی، انقلاب مردم ایران انقلابی برگرفته از واقعه عاشورا دانست و افزود: مردم ما از مکتب عاشورا درس استکبارستیزی گرفتند و این روحیه آنها هنوز هم در چهل سالگی انقلاب وجود دارد و دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی ایران با شعار استکبارستیزی به پیروزی رسید بنابراین هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهیم رفت.
 
 
منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..