وحدت رمز پیروزی انقلاب و رویکردی تضمین کننده برای آینده کشور است

استاندار یزد بر حضور همه سلایق،گروه ها ،افکار و اندیشه ها در صحنه خدمت به مردم تاکید و گفت: وحدت و انسجام رمز پیروزی انقلاب و رویکردی تضمین کننده برای آینده کشور است.

به گزارش یزدی نیوز،«محمدعلی طالبی» در دیدار روحانیون و طلاب با  آیت الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن تبریک سالروز ورود امام خمینی (ره) و آغاز دهه مبارک فجر، بیان کرد:انقلاب اسلامی،انقلاب ارزش ها بود و آرمان ها و اهداف بلندی به همراه داشت.

طالبی افزود:در طول این چهل سال با  تمام  فراز و فرودها انقلاب  هم چنان در راستای تحقق آرمان ها و اهداف خود حرکت می کند و امروز بر بلندای جهان ایستاده و منادی حقوق ملت ها ، مبارزه با استکبار و استبداد در جهان است.
وی گفت:دستاوردهای والای انقلاب به مدد مشارکت و حضور مردم در صحنه و  رهبری امام خمینی (ره) تحقق پیدا کرد که بعد از گذشت چهل سال مهم ترین وظیفه همه ما این است که نگاهی دوباره به آرمان ها و اهداف انقلاب داشته باشیم تا بتوانیم آغاز چهل ساله دوم را بر اساس اهداف اصلی برنامه ریزی کنیم. 
استاندار یزد در این دیدار خاطرنشان کرد:بزرگترین سرمایه انقلاب این است که  اهداف و آرمان های آن به گونه ای طراحی شده که جوابگوی نیازهای امروز  بوده و  تاکنون به هیچ شکلی زیر سوال نرفته است.
عالی ترین مقام اجرایی استان شعار وحدت و انسجام به عنوان  رمز پیروزی انقلاب را رویکردی تضمین کننده برای  چهل سال آینده و سال های بعد دانست و اظهار داشت:جامعه امروز ما به  انسجام بخش های  مختلف ، گروه ها و سلیقه ها در راستای تامین منافع مردم و ملی نیازمند است و بیش از هر زمان دیگری به  صدای واحد در کشور نیاز داریم.
طالبی افزود: با تحمیل تحریم های ظالمانه بر کشور و نقاط ضعفی که وجود داشت ؛آسیب هایی متوجه مردم شد و همه این اتفاقات محصول یک بازه زمانی نیست  و نمی توان مشکلات را بر گردن فرد خاصی در کشور انداخت اما برای عبور از این شرایط همه باید در کنار مسئولان پای کار باشند.
وی یادآور شد: ضروریست انسجام و وحدت بر اساس منافع مشترکی که همه ما در مسیر رسیدن به دستاوردها و آرمان های انقلاب داریم سرلوحه قرار گیرد و بنای ما در استان این است حاشیه ها را کم کنیم و متن موضوع که خدمت به مردم است پررنگ شود. 
استاندار یزد بیان کرد: باید در صحنه خدمت به مردم همه سلایق،گروه ها ، جناح ها ،افکار و اندیشه هایی که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی هویت دارند به خدمت گرفته شوند که فضای همدلی  مناسبی در استان برای حل مشکلات به وجود آید.
عالی ترین مقام اجرایی استان در پایان  گفت:روحانیون در دل جامعه حضور و با مردم ارتباط دارند و می توانند موضوعات و مشکلات مردم را به مسئولان منتقل کنند که در این راستا پذیرای نظرات و پیشنهادات هستیم و  از سوی دیگر روحانیت آگاه نیز از مسائل کشور اطلاع دارند و  می توانند رویکرد امید آفرینی و افزایش اعتماد به ارکان نظام را تبیین کنند.
 
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..