گشایش نمایشگاه عکس انقلاب یزد

دراین نمایشگاه تصاویری از صحنه های مختلف انقلاب اسلامی در یزد اثراکبر الفت، عکاس انقلاب در مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) یزد به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش یزدی نیوزمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:این نمایشگاه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، انجمن سینمای جوان یزد، سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری یزد، اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری در قالب گالری برگزار شد.

مجید جوادیان زاده افزود: این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری امام علی(ع) ، انجمن سینمای جوان یزد برپا است.
 
پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد در آیین گشایش این نمایشگاه گفت : هنرمندانی که در عرصه هنربه انقلاب در بخش های مختلف پرداخته اند که هر کدام تاثیر گذاری متفاوتی در انقلاب داشته اند و امروز نیز می توان با بهره مندی از این هنرمندان به خوبی روند انقلاب را به جامعه نشان داد.
خامسی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد در این آیین نیز گفت: این نمایشگاه به خوبی توانسته در قالب عکس و هنر، بخش هایی از انقلاب را به تصویر بکشد که این می تواند برای نسل امروز و آینده بسیار موثرباشد.
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..