استاندار یزد:

سازمان انرژی اتمی نماد سیاست صلح و اقتدار ایران است

استاندار یزد در مراسم تحویل محموله ٣٠ تنی کیک زرد از YCP اردکان به UCF اصفهان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد، ‌گفت: ‌مجتمع تولیدی شهید رضایی نژاد اردکان به خوبی نشان دهنده سهم استان یزد در پیشرفت های هسته ای کشور است.

به گزارش یزدی نیوزمحموله ٣٠ تنی کیک زرد به UCF اصفهان با حضور "علی اکبر صالحی" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و هیئت همراه، "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمدرضا تابش" نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، "عباس حیدری" مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، امام جمعه و فرماندار شهرستان اردکان و جمعی از مسئولان استان از محل "مجتمع تولیدی شهید رضایی نژاد" ارد‌کا‌ن ارسال شد.

استاندار یزد در این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: خوشحالیم در آستانه این مناسبت ارزشمند شاهد بهره برداری کامل از مجتمع تولیدی شهید رضایی نژاد اردکان هستیم که ‌تحقق این مهم نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و توان هسته‌ای کشور است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: این مجتمع به خوبی نشان دهنده سهم استان یزد در پیشرفت های هسته ای کشور است.
وی افزود: سازمان انرژی اتمی نماد سیاست صلح و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و در عین پایبندی به تعهدات بین‌المللی توانسته توان هسته‌ای کشور و انگیزه های بسیار بالای دانشمندان هسته ای را نیز حفظ کند که خوشبختانه تجلی آن را در چنین سیاست‌ها، برنامه‌ها و مکان‌هایی شاهد هستیم.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: استان یزد بتواند با برنامه های خوبی که سازمان انرژی اتمی در سطح کشور و استان دارد، سهم بیشتری از این موفقیت ها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به خود اختصاص دهد و شاهد تقویت سرمایه گذاری ها ‌و خیر و برکت این سازمان برای مردم استان در حوزه های مختلف باشیم.
گفتنی است در ابتدای این مراسم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، استاندار یزد و هیئت همراه از بخش های مختلف مجتمع تولیدی شهید رضایی نژاد اردکان بازدید کردند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..