رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه خبر داد:

برگزاری انتخابات کانون های دانش آموزی هلال احمر ابرکوه

با هدف تعیین اعضا شورای اجرایی کانون و دبیر کانون دانش اموزی انتخابات کانون دانش اموزی هلال احمر در دبیرستان قدس و شهید جهانی ابرکوه برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار  داشت : کانون دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر نهادی است دانش‌آموزی، غیرسیاسی وغیر‌دولتی که برنامه‌ها وفعالیت‌های آن در جهت اهداف جمعیت هلال‌احمر که همانا تسکین آلام بشری، صلح و دوستی و تفاهم، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تأمین احترام انسان‌ها می‌باشد، در مدارس به فعالیت می‌پردازد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با اعلام اینکه انتخابات  کانون دانش اموزی هلال احمر در دبیرستان قدس و شهید جهانی برگزار شد ، گفت : هدف از تشکیل کانونهای دانش آموزی را نهادینه کردن هر خانواده یک امدادگر و ایجاد فرهنگ بشردوستی در بین دانش آموزان عنوان کرد .

اکرمی افزود: این انتخابات با حضور پرسنل جمعیت هلال احمر شهرستان ، جمعی از مسئولان آموزشگاه طبق آیین نامه کانون های دانش آموزی برگزارشد که پس از رای گیری ۵ نفر عضو شورا و ۲ نفر به عنوان علی البدل انتخاب شدند.

وی عنوان کرد : دانش آموزان با فراگیری حداقل های آموزش امداد و کمک های اولیه در این طرح می توانند در مواقع نیاز هم به خود و هم به دیگران یاری رسانند و این آموزش ها را به دیگران منتقل کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..