وزیر دفاع در شورای اداری استان یزد؛

مسیر صلح،ثبات و امنیت کشور را با قدرت ادامه می دهیم/روحیه جهادی مردم یزد در عرصه های مختلف

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر روحیه جهادی مردم یزد در عرصه های مختلف به ویژه کار و مدیریت اشاره و گفت:مسیر صلح،ثبات و امنیت کشور را با قدرت ادامه می دهیم.

به گزارش یزدی نیوز،شورای اداری استان یزد با حضور امیرسرتیپ « امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،معاونین این وزارت خانه و «محمدعلی طالبی» استاندار یزد تشکیل جلسه داد.

وزیر دفاع بیان کرد:مردم و مسئولان یزد از دیرباز به تدین،تعهد و سختکوشی مشهورند که خوشبختانه امروز این ویژگی ها به زیور دانش،علم و سرآمدی نیز نائل آمده است و در ادبیات نظامی ها تجمیع این ویژگی به جهاد معنی می شود و یزدی ها در کار و مدیریت به شکل جهادی عمل می کنند.
امیرسرتیپ « امیر حاتمی» افزود:ما سربازان کشور و فدائی همه مردم ولی نعمتان این سرزمین هستیم و با ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی در این مقطع مهم لازم است بیش از گذشته در کنار مردم قرار گرفته و به صاحبان اصلی انقلاب خدمت کنیم.
حاتمی خاطرنشان کرد:مهم ترین دستاورد انقلاب استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی است و تلاش کردیم با آزادی خواهی از استبداد داخلی خارج شویم و با تکیه بر ارزش های الهی مردم سالاری دینی را در کشور حاکم نمائیم و این اصول مهم نیز هم چنان جاری و مستحکم هستند.
وی بر تامین رفاه مردم به عنوان هدفی والا و مورد توجه بخش های مختلف کشور اشاره و  اظهار داشت:کشور ما در موقعیتی ویژه قرار دارد که شرق، غرب، شمال و جنوب دنیا را به هم متصل می کند و هر چند در تعرض های مختلف اعلام بی طرفی داشته ایم اما باز نیز مورد هجمه دشمنان قرار می گیرم.
وزیر دفاع ادامه داد:مردم ایران بصیر و آگاهند و به خوبی می دانند اگر حکمت رهبر انقلاب و حضور رزمندگان و مدافعان حرم در منطقه وجود نداشت داعش با اهداف شومی چون مدعی شدن جان،دین و سرزمین مردم ایران اقداماتی مخرب را رقم می زد.
حاتمی افزود:استقلال موهبت بزرگی برای کشور است و امروز دارای قدرت دفاعی راهبردی،رهبری حکیمانه  و نیروهای مسلح قدرتمند هستیم تا از این موهبت دفاع کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نمائیم.
امیرسرتیپ حاتمی به رشد چشمگیر توان دفاعی کشور در بعد از انقلاب تاکید و گفت:پیش از پیروزی نهضت اسلامی تنها ۳۱ محصول در عرصه دفاعی تولید شده بود و اکنون با تولید ۷۵۱ خانواده محصول می توانیم تمام نیازنیروهای مسلح را تامین کنیم و حامی سایر بخش ها نیز باشیم.
وی بیان کرد:مسیر صلح،ثبات و امنیت کشور را با قدرت ادامه می دهیم و به لطف پروردگار و همدلی تمام بخش ها بر تحریم های ظالمانه ای که با فشار بر مردم و ایجاد یاس در جامعه از سوی دشمنان ایجاد شده است،غلبه خواهیم کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت:توانمندی های وزارت دفاع می تواند به عنوان الگویی منسجم و دارای بالاترین استقلال و خودکفایی مورد توجه سایر بخش ها قرار گیرد تا بتوانیم تحریم ها را با تاکید بر خودکفایی به فرصت تبدیل کنیم.
حاتمی در پایان اظهار داشت: موضوعات مطرح شده و ضرورت های استان یزد به ویژه در تقویت امنیت مورد بررسی قرار می گیرد و عزم همه مسئولان جزم شده است تا با بالاترین تلاش در حل مشکل آب ، بهبود شرایط معیشتی و اشتغال  اقدامات موثری را شکل دهند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..