تصویب ۲۷۷ میلیارد تومان برای ۷۱ واحد صنعتی

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: این میزان تسهیلات بعنوان سرمایه در گردش و تامین سرمایه ثابت به واحدهای صنعتی و تولیدی استان پرداخت می شود .

به گزارش یزدی نیوز علمدار افزود :  در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که  به ریاست استاندار تشکیل شد مبلغ ۲۷۷ میلیارد تومان تسهیلات  برای ۷۱ واحد صنعتی به تصویب رسید .

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات  در قالب کارگروه رفع موانع تولید و رونق کسب و کار به واحدهای تولیدی صنعتی استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم پرداخت شده است .
وی گفت : امسال تاکنون  3721 مصوبه برای ۳۵۹۷ پرونده به تصویب رسیده است که از این تعداد ۳۱۰۸ مصوبه ان مربوط به تسهیلات اعطایی به واحدهای صنعتی بوده است.
 در این جلسه استاندار بر ضرورت پاسخگویی ومسئولیت پذیری در دستگاهها تاکید کرد و گفت : در  اغاز چهلمین سالگرد بالندگی انقلاب شکوهمند اسلامی ،  باید با عمل به وظایف و خدمات رسانی مناسب به مردم ،  به افزایش امید و اعتماد در جامعه کمک کنیم  
طالبی گفت : بر تلاش بیشتر اعضا کارگروه برای رفع موانع تولید و رونق کسب و کار در استان تاکید کرد و از بانکها خواست در پرداخت تسهیلات به واحدها با سرعت عمل بیشتری اقدام کنند .
وی همچنین بر ضرورت توجه واحدهای صنعتی و تولیدی به موضوع پرداخت حقوق و مزایای پایان سال کارگران تاکید کرد .
 
 
منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..