مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد؛

اصلاح حوزه تشریفات، در اولویت کار روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌هاست

«علی صالحی» در نشست روابط عمومی فرمانداری شهرستان‌های استان که به میزبانی فرمانداری یزد برگزار شد گفت: اصلاح حوزه تشریفات، در اولویت کاری روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌هاست و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی مناسب و رعایت اصول حرفه‌ای است.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد؛ «علی صالحی» در نشست روابط عمومی فرمانداری شهرستان‌های استان که به میزبانی فرمانداری یزد برگزار شد گفت: اصلاح حوزه تشریفات، در اولویت کاری روابط عمومی استانداری و فرمانداری‌هاست و این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی مناسب و رعایت اصول حرفه‌ای است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بابیان اینکه حوزه تشریفات، حوزه‌ای مهم و تأثیرگذار و در کاهش حاشیه پردازی مراسم‌ها اثربخش است افزود: تشریفات مبتنی بر اصول اخلاقی و اسلامی می‌تواند ضمن آرامش بخشی، در جهت نظم بخشیدن به مراسم‌ها و برنامه‌ها مؤثر باشد.
وی با اشاره به تدوین پروتکل تشریفات در روابط عمومی استانداری مبتنی بر صرفه‌جویی و نظم گفت: با اجرایی شدن اصول تشریفات مراسم‌ها در زیرمجموعه وزارت کشور در یزد شاهد تحول چشمگیری خواهیم بود.
این مقام مسئول ادامه داد: انتظار داریم فرمانداران نیز در انجام این وظیفه اختیارات لازم را به مدیران روابط عمومی فرمانداری بدهند و قویاً از آن‌ها حمایت کنند.
وی بر اهتمام ویژه دستگاه‌های استان به رعایت اصول تشریفات تأکید کرد و مسئولیت امور تشریفات در زیرمجموعه وزارت کشور را متوجه روابط عمومی دانست.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در بخش دیگر صحبت‌های خود با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انتظار است مسئولین روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از ابزارهای رسانه‌ای نسبت به تبیین دستاوردهای انقلاب همت گمارند.
 
 
منبع:استانداری یزد

بخش نظردهی بسته شده است..